کد خبر : 148568
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 - 16:12
-

نادری:بیشتر گل هایی که می خوردیم روی اشتباهات فردی بود/حمایت شویم با آرامش کار می کنیم

نادری:بیشتر گل هایی که می خوردیم روی اشتباهات فردی بود/حمایت شویم با آرامش کار می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مربی موقت تیم شاهین کرمانشاه گفت: برای فرار از انتهای جدول، در این دیدار محکوم به برد بودیم تا شرایطمان در ادامه بهتر شود. بازیکنان متحد و یکدل شده بودند تا از این دیدار با دست پر از میدان خارج شوند که به این مهم رسیدیم.  فرید نادری بیان کرد: بازیکنان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مربی موقت تیم شاهین کرمانشاه گفت: برای فرار از انتهای جدول، در این دیدار محکوم به برد بودیم تا شرایطمان در ادامه بهتر شود. بازیکنان متحد و یکدل شده بودند تا از این دیدار با دست پر از میدان خارج شوند که به این مهم رسیدیم. 

فرید نادری بیان کرد: بازیکنان تیمم در بازی های گذشته هم تمام توان و تلاش خود را به کار گرفتند تا بازی خوبی ارایه دهند، اما در مجموع مهارت فردی آنها پایین است که باید روی آن تمرکز بیشتری کنیم. 

مربی شاهین گفت: بیشتر گل هایی که در بازی های گذشته دریافت کردیم، از روی اشتباهات فردی بوده است، برای همین در چند هفته آینده روی این مسایل دقت بیشتری می کنیم. 

وی در ادامه خواستار حمایت و توجه مسئولان استانی نسبت به تیمش شد و افزود: ما در لیگ برتر بازی می کنیم و باید از نظر پشتیبانی و ساختاری به خوبی حمایت شویم تا بتوانیم با آرامش بهتری کار را دنبال کنیم.

مربی شاهین با رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش گفت: ما در هر بازی موقعیت های فراوانی روی دروازه حریفان خلق می کنیم که متاسفانه در زدن ضربات آخر موفق نبودیم اما امروز از فرصت هایمان نهایت استفاده را بردیم و بازیکنانم نشان دادند که به خودباوری رسیده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.