کد خبر : 148826
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 - 17:41
-

ایرانمنش:قضاوت داوران در نیم فصل دوم تغییری نکرده است

ایرانمنش:قضاوت داوران در نیم فصل دوم تغییری نکرده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعیده ایرانمنش سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان اظهار داشت: زمانی که سازمان لیگ فوتسال تصمیم به قرعه کشی مجدد برای نیم فصل دوم مسابقات بانوان داشت، تنها باشگاهی که با این مسئله مخالفت کرد ما بودیم و حتی نامه رسمی هم به سازمان لیگ برای اعلام موافقت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعیده ایرانمنش سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان اظهار داشت: زمانی که سازمان لیگ فوتسال تصمیم به قرعه کشی مجدد برای نیم فصل دوم مسابقات بانوان داشت، تنها باشگاهی که با این مسئله مخالفت کرد ما بودیم و حتی نامه رسمی هم به سازمان لیگ برای اعلام موافقت با این موضوع نزدیم. با این قرعه کشی مجدد نظم برگزاری بازی‌ها به هم خورد به طوری که در حال حاضر ما سه هفته پشت سر هم در خانه حریفان خود مهمان هستیم و بعد از این مدت، چهار هفته در کرمان میزبان می‌شویم و این بی نظمی نشان می‌دهد که ما چیزی به عنوان لیگ نداریم.

او تصریح کرد: متاسفانه نکته جالب توجه این است که چهار تیم بالای جدول یک هفته در خانه خود و هفته بعد در خانه حریف بازی می‌کنند، اما تیم‌های پنجم جدول به پایین چند هفته پشت سر هم میزبان یا مهمان هستند. سازمان لیگ زمانی که قرعه کشی مجدد را انجام داد هیچکدام نمایندگان تیم‌ها حضور نداشتند.

ایرانمنش افزود: زینب انجم شعاع کاپیتان تیم ما پیش از شروع مسابقات لیگ دچار آسیب دیدگی شده بود و نمی‌توانست برای ما بازی کند و نبود این بازیکن لطمه‌های زیادی به تیم ما وارد کرد، اما اکنون شرایط جسمانی بهتری دارد و می‌تواند در بازی‌ها هر چند برای دقایق کوتاهی وارد زمین بازی شود. متاسفانه نرگس کریمی نسب دیگر بازیکن ما هم دچار آسیب دیدگی شده است و نمی‌توانیم به او بازی دهیم. باتوجه به تغییر و تحولاتی که در این فصل از لیگ بانوان داشته ایم دچار نوساناتی شده ایم و باید از تجربیات لیگ امسال در سال آتی بهره ببریم.

سرمربی دختران کویر مس کرمان در ادامه گفت: کیفیت داوری‌های لیگ نسبت به نیم فصل اول تغییری نکرده است و هر هفته یکی از مربیان نسبت به این موضوع معترض می‌شوند. لیگ امسال با بی نظمی‌های زیادی همراه بود و یک مورد دیگر آن همین اضافه شدن تیم هیئت فوتبال شهرستان اصفهان در هفته چهارم نیم فصل دوم با یک کادر جدید به جمع تیم‌های حاضر در لیگ. نمی‌دانم چه اصراری است که مسابقات را با ۱۴ تیم آغاز کنند.

ایرانمنش تصریح کرد: تمام شهر‌هایی که در لیگ برتر فوتسال بانوان تیم داری می‌کنند، یک تیم هم در لیگ فوتبال یا فوتسال آقایان دارند، اما متاسفانه در برخی موارد دیده می‌شود که از تیم‌های بانوان حمایت کافی صورت نمی‌گیرد و هیچ تبلیغی برای شناساندن این بخش نمی‌شود در صورتیکه مدیران ارشد ورزش شهر‌ها باید نگرش بهتری به بخش ورزش بانوان پیدا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.