کد خبر : 149499
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دی 1398 - 11:47
-

احسانی:شاهین کرمانشاه استحقاق ماندن در لیگ برتر را دارد

احسانی:شاهین کرمانشاه استحقاق ماندن در لیگ برتر را دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید احسان احسانی اظهار داشت: روز شنبه در دیدار مقابل حریف قدرتمند ساوه ای نیز شایسته کسب پیروزی و سه امتیاز مسابقه بودیم اما کم تجربگی و فشار زیاد حریف باعث شد نتوانیم پیروزی را حفظ کرده و در نهایت به تساوی رضایت دادیم. وی افزود: تیم شاهین ۲ بار از حریف

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید احسان احسانی اظهار داشت: روز شنبه در دیدار مقابل حریف قدرتمند ساوه ای نیز شایسته کسب پیروزی و سه امتیاز مسابقه بودیم اما کم تجربگی و فشار زیاد حریف باعث شد نتوانیم پیروزی را حفظ کرده و در نهایت به تساوی رضایت دادیم.

وی افزود: تیم شاهین ۲ بار از حریف پیش افتاد بار اول با حساب یک بر صفر و بار دوم هم چهار بر سه اما در نهایت بازیکنان به نتیجه مساوی رضایت داده و یک امتیاز ارزشمند را در زمین تیم سن ایچ کسب کردیم که خالی از ارزش نبود.

احسانی ادامه داد: ما همچنان امیدواریم که بتوانیم با پیروزی در سه مسابقه آخر در لیگ ماندنی شویم، این اتفاق رخ دادنی است چرا که بازیکنان ما ثابت کرده اند می توانند سخت ترین کارها را انجام دهند.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه یادآوری کرد: بازیکنان این تیم باغیرت مثال زدنی خود باوجود مشکلات فراوان در حال تلاش برای ماندن در لیگ برتر هستند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد و بتوانیم در مسابقات فصل آتی نیز حضور داشته باشیم.

وی در پایان گفت: مسابقه بعدی تیم شاهین با فرش آرای مشهد تیم سوم است که اگر بتوانیم در این دیدار خانگی صاحب برتری شویم امیدهای زیادی برای ماندن در لیگ خواهیم داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.