کد خبر : 149508
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دی 1398 - 13:49
دسته‌بندی نشده
-

صادقي در گفتگو با Fut5al :

تکنیک آبادانی نماسازان حریف کار گروهی ما نشد/ آرنوش زورش را می‌زند، صعود دست خداست

تکنیک آبادانی نماسازان حریف کار گروهی ما نشد/ آرنوش زورش را می‌زند، صعود دست خداست
سرمربي آرنوش كاشان گفت: حريف آباداني ما با وجود قدرت تكنيكي نفرات خود، در عمل حريف كار گروهي فوق‌العاده عالي تيم ما نشد.

رضا صادقی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی خوبی برابر نماسازان آبادان انجام دادیم، ما می‌دانستیم آنها تیم خوبی هستند که مویدش هم تساوی آنها با فودکا و شکست دادن سفیر گفتمان بود و طبیعتا هم انگیزه زیادی برای بازی با ما داشتند.

وی افزود: با وجود تمام آنالیزی که کرده بودیم آنها در شروع بازی ما را تحت فشار گذاشته بودند اما هر چه گذشت، بازیکنان ما بازی را در اختیار گرفتند و توانستند کار گروهی خود را به قدرت نفری حریف دیکته کنند.

سرمربی آرنوش کاشان با ابراز خوشحالی از حضور تماشاگران این تیم گفت: از اینکه مقابل تماشاگران‌مان این سه امتیاز را گرفتیم بسیار خوشحال هستیم و معتقدیم که فوتسال بدون تماشاگر اصلا معنایی ندارد. شکر خدا این بازی هیچ حاشیه‌ای نداشت و تماشاگران ما نشان دادند که ارزش‌های بالایی دارند.

صادقی در ادامه در خصوص احتمال صعود تیمش به لیگ‌برتر یادآور شد: ما بچه‌های خوبی داریم و مطمئن باشید که آنها اگر به لیگ‌برتر برسند حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. ما تلاش‌مان را برای لیگ‌برتر می‌کنیم و مابقی دست خدا است. هر چه پیش بیاید راضی هستیم و تنها قولی که داده‌ایم این است که تمام توان خود را بگذاریم. به هر حال همه تیم‌ها انگیزه صعود دارند و کار سخت است.

وی در خاتمه از بازیکنان و کادر مربیگری و مدیریتی باشگاه آرنوش کاشان تقدیر کرد و گفت: هر نتیجه‌ای گرفته‌ایم زحمات تمام این مجموعه بزرگ است و انشاالله در انتهای بازی‌ها همه خوشحال باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.