کد خبر : 149510
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دی 1398 - 13:55
-

سنگ سفیدی:باید تا آخرین روز جنگید/خدا رحم کرد که بلایی سر بازیکنان تیم نیامد/آقایان دروغ می‌گویند که در جریان درگیری نبودند

سنگ سفیدی:باید تا آخرین روز جنگید/خدا رحم کرد که بلایی سر بازیکنان تیم نیامد/آقایان دروغ می‌گویند که در جریان درگیری نبودند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره وضعیت این تیم در رقابت‌های این فصل لیگ برتر اظهار داشت: وضعیت تیم ما بسیار خوب است و هدف گذاری که باشگاه از اول فصل داشته بر این بوده که تیم بتواند در رقابت‌های لیگ برتر عملکرد خوب و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره وضعیت این تیم در رقابت‌های این فصل لیگ برتر اظهار داشت: وضعیت تیم ما بسیار خوب است و هدف گذاری که باشگاه از اول فصل داشته بر این بوده که تیم بتواند در رقابت‌های لیگ برتر عملکرد خوب و مناسبی را داشته باشد. در مورد قهرمانی لیگ کمی زود است که صحبت کنیم، تیم ما پله به پله جلو می‌رود. به اعتقاد من هیچ چیزی در فوتسال قابل پیش بینی نیست و باید تا آخرین روز جنگید.

او درباره بازی این هفته برابر سن ایچ ساوه هم گفت: سن ایچ از تیم‌های بسیار خوب این فصل لیگ برتر است. جواد اصغری مقدم امسال تیمی جوان و یکدست را راهی رقابت‌ها کرده است و به طور کلی می‌توان گفت آن‌ها تیمی هستند که فوتسال را خیلی خوب بلدند و بازی کردن با این تیم خیلی سخت است، تیم ما  از حمایت‌های تماشاگرانمان برخورداریم و امیدوارم که با یک بازی خوب بتوانیم ۳ امتیاز کامل این دیدار کسب کنیم.

خدا رحم کرد که بلایی سر بازیکنان تیم نیامد

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در ادامه درباره حواشی به وجود آمده این تیم قبل از بازی بازی با ستارگان ورامین در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر هم گفت: روز قبل از بازی با تیم ستارگان وقتی تیم ما برای عرق گیری به سالن تمرین رفت ناگهان متوجه شدیم که چند تماشاگر ستارگان جلوی درب سالن ایستاده اند و از ورود ما به محل تمرین جلوگیری کردند. بعد از مدتی آن‌ها با بازیکنان و سرمربی تیم درگیری پیدا کردند که در این بین شروع به ناسزا گفتن به خانواده حمید بیغم سرمربی تیم ما کردند. بعد از آن هم لیدر‌های ستارگان سرمربی ما را مورد ضرب و شتم شدیدی قرار دادند. خدا رحم کرد که در این درگیری بلایی سر بازیکنان تیم نیامد. من مطمئن هستم که این افراد اجیر شده دست کسانی هستند که در باشگاه ستارگان حضور دارند.

آقایان دروغ می‌گویند که در جریان درگیری نبودند

او علت این کار را اینگونه توضیح داد: جالب است بدانید که بعضی از بازیکنان ستارگان ورامین از یک هفته قبل ما را در جریان چنین موضوعی گذاشتند و گفتند ممکن است، داستان‌هایی برای تیم ما به وجود بیاید. حال سوال من این است که چطور می‌شود بازیکنان تیم ستارگان از این موضوع اطلاع داشتند، اما هیچ کدام از مسئولان باشگاه در جریان این قضیه نبودند؟ مگر می‌شود موضوع به چنین مهمی را خبر نداشت و آن آقا بیاید بگوید که ما اصلا در جریان نبودیم و باشگاه گیتی پسند بزرگ نمایی کرده است. من می‌خواهم به آن آقا بگویم که اگر در جریان این داستان نبودید پس چطور وقتی نیروی انتظامی آمد که لیدر‌های شما را به کلانتری ببرد، شما به سرعت در پاسگاه حاضر شدید و خواستید که آن افراد را آزاد کنند من مطمئن هستم که مسئولان ستارگان ورامین از ابتدا در جریان این موضوع بودند و برای آن که این قضیه پنهان بماند خود را به فراموشی زده اند. ما بازی رفت در اصفهان از تیم ستارگان با گل و شیرینی استقبال کردیم، اما آن‌ها با چاقو کشیدن از ما استقبال کردند.

بازیکن تیم گیتی پسند اصفهان همچنین درباره شرایط بازی با تیم ستارگان ورامین هم گفت: بازی خیلی خوبی از سوی هر ۲ تیم برگزار شد. تیم ما با بازیکنان ستارگان هیچ مشکلی ندارد و حتی با بیشتر آن‌ها دوست هستیم و چندین سال است که یکدیگر را می‌شناسیم. همان طور که گفتم ما با هیچ کدام یک از بازیکنان تیم ستارگان مشکلی نداریم بلکه با مسئولان این باشگاه، مشکل داریم، زیرا نتوانستند امنیت تیم ما را تامین کنند و امیدوارم که دیگر در هیچ کدام یک از مسابقات لیگ برتر شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.