کد خبر : 149545
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398 - 15:07
-

شمس: امیدوارم با آمدن صانعی وضعیت تیم ملی بهتر شود/ مشکل بزرگ ناظم الشریعه بازی نکردن با تیم‌های آسیایی است

شمس:  امیدوارم  با آمدن صانعی وضعیت تیم ملی بهتر شود/  مشکل بزرگ ناظم الشریعه بازی نکردن با تیم‌های آسیایی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  حسین شمس عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره استعفای مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال و اقدامات او برای پیشرفت فوتسال ایران توضیحاتی ارائه کرد. تاج در دوران ریاستش در فدراسیون فوتبال زحمات زیادی کشید، اما به اعتقاد من او به اندازه کافی از فوتسال حمایت نکرد. نمونه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  حسین شمس عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره استعفای مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال و اقدامات او برای پیشرفت فوتسال ایران توضیحاتی ارائه کرد.

تاج در دوران ریاستش در فدراسیون فوتبال زحمات زیادی کشید، اما به اعتقاد من او به اندازه کافی از فوتسال حمایت نکرد. نمونه اش همین پاداش‌های معوقه بازیکنان تیم ملی فوتسال چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان است که از سال ۲۰۱۰ تاکنون به آن‌ها پرداخت نشده است. امیدوارم با آمدن رئیس جدید به فدراسیون، به فوتسال اهمیت بیشتری داده شود و این رشته تحت الشعاع فوتبال قرار نگیرد.

اشکال بزرگ سرمربی تیم ملی بازی نکردن با تیم‌های آسیایی است

شمس درباره اینکه چرا سرمربی تیم ملی فوتسال راضی به بازی کردن با تیم‌های آسیایی نیست بیان داشت: به اعتقاد من اشکال بزرگ سرمربی تیم ملی فوتسال همین است که دوست ندارد با تیم‌های آسیایی بازی کنیم. فوتسال در آسیا پیشرفت زیادی کرده و تیم‌ها دیگر مانند قدیم ضعیف نیستند. نمونه اش را می‌توان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا مشاهده کرد. وقتی مس سونگون نماینده لبنان مساوی می‌کند، یا حتی در همان رقابت‌ها می‌بینیم که نماینده ژاپن به مقام قهرمانی دست پیدا می‌کند، همه این‌ها نشان می‌دهد که سطح فوتسال در آسیا بسیار بالا رفته، اما این که چرا سرمربی تیم ملی راضی نیست با تیم‌های آسیایی بازی کنیم را من نمی‌دانم و دلیلش را باید از خود ناظم الشریعه پرسید.

باشگاه‌ها با تیم ملی به خوبی هماهنگ هستند

عضو کمیته فنی فوتسال همچنین درباره شیوه برگزاری مسابقات پلی آف هم گفت: امسال برگزاری پلی آف شرایط خاص خودش را دارد. آن هم به خاطر حضور تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت‌های آسیا است. اخیرا در جلسه‌ای که بین مدیران باشگاه‌ها و کادر فنی تیم ملی صورت گرفت، قرار بر این شد که مرحله اول پلی آف پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شود. همچنین مرحله دوم هم قرار است بعد از پایان مسابقات جام ملت‌ها آغاز شود. بنده از باشگاه تشکر می‌کنم که باوجود تمام مشکلاتی که دارند، با کادر فنی تیم ملی همکاری می‌کنند و امیدوارم ثمره این کار را در مسابقات جام ملت‌های آسیا ببینیم.

سازمان لیگ فوتسال باید برنامه ریزی بهتری داشته باشد

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال درباره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال که هفته‌های پایانی خودش را دنبال می‌کند اظهار داشت: به اعتقاد من امسال لیگ برتر از نظر کِیفی در سطح بسیار پایینی قرار دارد و به جز از ۲ تیم بالای جدول (مس سونگون و گیتی پسند اصفهان) سایر تیم‌ها باید برای مقام‌های سوم به بعد تلاش کنند. سازمان لیگ فوتسال باید برای سال‌های بعد برنامه ریزی بهتری انجام دهد تا تیم‌ها به مشکلات مالی دچار نشوند.

به جز ۲ تیم بالای جدولی، بقیه تیم‌های حاضر در لیگ با مشکل مالی مواجه هستند

او افزود: باید با جذب حامیان مالی قوی و همچنین پخش زنده مسابقات کاری کنیم تا  رغبت تیم‌ها برای حضور در رقابت‌ها بیشتر شود. در حال حاضر تنها ۲ تیم بالای جدولی مشکل مالی ندارند و بقیه تیم‌ها درگیر مشکلات مالی هستند. همین موضوع باعث می‌شود تا تیم‌ها در ابتدای فصل به خوبی بسته نشوند و سطح کیفی مسابقات پایین بیاید. امیدوارم سازمان لیگ در فصل آینده فکری اساسی برای حل این مشکلات کند تا لیگ با کیفیت بیشتری برگزار شود.  

انتخاب صانعی به عنوان مدیرفنی تصمیم درستی بود

شمس همچنین درباره انتخاب علی صانعی به عنوان مدیر فنی تیم ملی گفت: با توجه به آنکه صانعی تجربه حضور در تیم ملی بزرگسالان را دارد، به اعتقاد من این انتخاب بسیار مناسب بود. امیدوارم که با آمدن علی صانعی وضعیت تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بهتر شود. با توجه به نتایج اخیری که تیم ملی در بازی‌های دوستانه بدست آورده به همین دلیل کمی ما را نگران کرده است و امیدوارم که تا قبل از آغاز جام ملت‌ها وضعیت تیم بهتر شود تا بتوانیم دوباره عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.