کد خبر : 149635
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398 - 18:37
-

غایب بزرگ گیتی پسند در مصاف با سن ایچ

غایب بزرگ گیتی پسند در مصاف با سن ایچ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال از روز پنجشنبه با برگزاری تمامی رقابت‌ها در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. در یکی از حساس‌ترین و زیباترین بازی‌های این هفته ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه به مصاف هم می‌روند. این بازی یک غایب بزرگ دارد و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال از روز پنجشنبه با برگزاری تمامی رقابت‌ها در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. در یکی از حساس‌ترین و زیباترین بازی‌های این هفته ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه به مصاف هم می‌روند. این بازی یک غایب بزرگ دارد و آن هم نبود حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان است.

بیغم در بازی هفته گذشته تیمش برابر ستارگان ورامین به علت اعتراض به مسائل داوری از زمین مسابقه اخراج شد و به همین دلیل نمی‌تواند این هفته گیتی پسند را برابر سن ایچ همراهی کند.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان تا قبل از برگزاری بازی هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ با کسب ۴۷ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. همچنین تیم سن ایچ ساوه هم با کسب ۳۶ امتیاز در رده ششم جدول جای گرفته است.

دیدار ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه روز پنجشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن پیروزی اصفهان شروع می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.