کد خبر : 149553
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398 - 16:24
-

مخالفت سرمربی تیم ملی با حضور در تورنمنت تایلند

مخالفت سرمربی تیم ملی با حضور در تورنمنت تایلند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس در پاسخ به سوالی که آیا تیم ملی فوتسال قبل از اعزام مسابقات جام ملت‌ها بازی تدارکاتی خواهد داشت یا خیر، عنوان کرد: با صراحت می گویم سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی دست همه ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کمیته فنی بسته و در انتخاب کشورها برای برگزاری بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس در پاسخ به سوالی که آیا تیم ملی فوتسال قبل از اعزام مسابقات جام ملت‌ها بازی تدارکاتی خواهد داشت یا خیر، عنوان کرد: با صراحت می گویم سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی دست همه ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کمیته فنی بسته و در انتخاب کشورها برای برگزاری بازی تدارکاتی مشکل داریم، وی اعلام کرده که فقط  باید با تیم‌های اروپایی بازی کنیم و حاضر نیستیم با تیم‌های آسیایی بازی داشته باشیم.

عضو کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی تاکید کرد: تایلند قرار است قبل از بازی‌های آسیایی تورنمنت ۶ جانبه‌ای با حضور تیم‌های ویتنام، ترکمنستان، اندونزی، و … برگزار کند آن هم با تمام هزینه‌های ایاب و ذهاب رفت و برگشت اما سرمربی تیم ملی حاضر نیست در این تورنمنت حضور داشته باشد.

وی افزود: این‌ها همه یک بهانه است. شما اگر نگاهی به فیفادی داشته باشید متوجه می‌شوید تیم‌های اروپایی همه در جام ملت‌های اروپا حضور دارند و از نظر من  بازی کردن با تیم‌های درجه ۲ یا ۳ مثل اسلواکی و مجارستان برای تیم ملی فایده‌ای نخواهد داشت. وقتی که در جام باشگاه‌ها ما از ناگاویا ژاپن شکست می‌خوریم یا در تبریز در زیر ۲۰ سال‌ها در رده سوم قرار می‌گیریم، اینکه می‌گوییم فوتسال آسیا فایده‌ای ندارد این یک اشتباه است و این حرف‌ها تاریخ مصرفش تمام شده است. فوتسال آسیا در حال پیشرفت است. تیم‌هایی مثل لبنان، اندونزی، کویت به مراتب قوی‌تر از بلاورس و اسلواکی هستند. این کشورها همه قطب‌های جدید فوتسال آسیا هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.