کد خبر : 149556
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398 - 16:30
-

بعد از شائبه تبانی، بازیکنان حفاری ممنوع المصاحبه شدند + فیلم

بعد از شائبه تبانی، بازیکنان حفاری ممنوع المصاحبه شدند + فیلم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال ملی‌حفاری اهواز در مصاف هفته بیست و سوم خود در اهواز مقابل تیم آذرخش در کمال ناباوری بازی را به قعرنشین لیگ واگذار کرد اما بررسی صحنه یکی از گل‌های تیم آذرخش شائبه تبانی را به وجود آورده است. در این صحنه که اولین بار توسط باشگاه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال ملی‌حفاری اهواز در مصاف هفته بیست و سوم خود در اهواز مقابل تیم آذرخش در کمال ناباوری بازی را به قعرنشین لیگ واگذار کرد اما بررسی صحنه یکی از گل‌های تیم آذرخش شائبه تبانی را به وجود آورده است.

در این صحنه که اولین بار توسط باشگاه شاهین کرمانشاه – که در کورس بقا با آذرخش قرار دارد – منتشر شده بازیکن تیم حفاری در حرکتی عجیب توپ را به بازیکن آذرخش پاس می‌دهد و این بازیکن بدون دردسر، دروازه خالی را باز می‌کند.

این تصاویر نشان می‌دهد که سازمان لیگ باید در هفته‌های پایانی لیگ برتر نظارت دقیقی بر بازی تیم‌های پایین جدول داشته باشد.

از سوی دیگر کیاوش علاسوند، سرمربی حفاری بازیکنان خود را از مصاحبه درباره این اتفاق منع کرده و تاکید کرده هیچ‌کس حق ندارد در مورد این فیلم حرفی بزند تا با این اقدام سرمربی حفاری به این شائبه دامن زده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.