کد خبر : 149816
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1398 - 15:27
-

فخیم :مطمئنا با برنامه‌ریزی دقیق وارد مرحله حذفی خواهیم شد/هدف ما هت‌تریک قهرمانی است

فخیم :مطمئنا با برنامه‌ریزی دقیق وارد مرحله حذفی خواهیم شد/هدف ما هت‌تریک قهرمانی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان می‌گوید، هدف تیمش کسب سومین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر است و به چیزی جز آن فکر نمی‌کند. فرهاد فخیم ضمن اشاره به پیروزی دشوار تیمش مقابل لبنیات ارژن شیراز، اظهار داشت: واقعا بازی سختی بود. با توجه به اینکه میزبان خطر سقوط

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان می‌گوید، هدف تیمش کسب سومین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر است و به چیزی جز آن فکر نمی‌کند.

فرهاد فخیم ضمن اشاره به پیروزی دشوار تیمش مقابل لبنیات ارژن شیراز، اظهار داشت: واقعا بازی سختی بود. با توجه به اینکه میزبان خطر سقوط را احساس می‌کرد، بازیکنان این تیم با جان و دل بازی می‌کردند و هواداران شیرازی نیز با حضور گرم خود کار را برای ما سخت کردند.

وی افزود: ما در این دیدار در همان اوایل بازی به گل رسیدیم که بعد از آن بازیکنان حریف به لاک دفاعی رفته و منتظر فرصت بودند تا گل خورده را جبران کنند. خداراشکر با تدابیر کادرفنی توانستیم به پیروزی برسیم و با کسب ۳ امتیاز به تبریز بازگردیم.

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با بیان اینکه تیمش ۹۹ درصد راه صدرنشینی در دور مقدماتی را با موفقیت طی کرده است، گفت: ما فقط یک امتیاز می‌خواهیم تا این صدرنشینی مسجل شود ولی باید بگویم بازی‌های پلی‌آف مهمتر هستند.

فخیم اضافه کرد: به نظرم مرحله پلی‌آف حساسیت بالایی دارد و چون مسابقات به صورت حذفی برگزار می‌شود شانس هم دخیل است و باید هوشیار باشیم. ما مطمئنا با برنامه‌ریزی دقیق وارد این مرحله خواهیم شد و امیدوارم که بتوانیم سومین قهرمانی پیاپی را برای مردم آذربایجان به ارمغان بیاوریم.

وی با پیش‌بینی رقیب تیمش در مرحله حذفی، اعلام داشت: ما به احتمال فراوان در مرحله پلی‌آف با تیم شرکت حفاری بازی خواهیم کرد که مسابقه رفت در اهواز خواهد بود و برنامه ما این است تا دو بازی پایانی دور مقدماتی را برگزار کرده و با آمادگی کامل به این شهر سفر کنیم.

این بازیکن در مورد دیدار روز آینده مس سونگون مقابل شاهین کرمانشاه متذکر شد: این بازی به نوعی برای ما تشریفاتی محسوب می‌شود ولی بخاطر اینکه بقیه تیم‌ها ضرر نکنند، با تمام قدرت به میدان خواهیم رفت.

وی تأکید کرد: درحال حاضر، چند تیم در قعر جدول برای سقوط نکردن تلاش می‌کنند، بنابراین ما باید جوانمردانه بازی کنیم تا هم بتوانیم از شرافت خود دفاع کنیم و هم خدایی ناکرده حقی از سایر تیم‌ها ضایع نشود.

«آیا به هواداران قول قهرمانی می‌دهید؟» فخیم در خاتمه در واکنش به این سوال ابراز داشت: ما نمی‌توانیم قول قهرمانی بدهیم و فقط این قول را به هواداران‌مان می‌دهم که برای دفاع از عنوان خود با نهایت توان‌مان خواهیم جنگید. هدف ما هت‌تریک قهرمانی است و به چیزی جز آن فکر نمی‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.