کد خبر : 150062
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 دی 1398 - 8:59
-

اصغری مقدم:بازیکنان در نواختن ضربات آخر شتاب زده عمل کردند

اصغری مقدم:بازیکنان در نواختن ضربات آخر شتاب زده عمل کردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه با اعلام رضایت از نمایش بازیکنانش در دیدار مقابل اهورای بهبهان گفت: نتیجه دلخواه را در این پیکار کسب کردیم. «جواد اصغری مقدم» در پایان دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل نماینده بهبهان در سالن فجر ساوه، ضمن تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه با اعلام رضایت از نمایش بازیکنانش در دیدار مقابل اهورای بهبهان گفت: نتیجه دلخواه را در این پیکار کسب کردیم.

«جواد اصغری مقدم» در پایان دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل نماینده بهبهان در سالن فجر ساوه، ضمن تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: به خاطر بازی جوانمردانه به تیم اهورا تبریک می گویم اما فکر می‌ کنم آنها با محدودیت نفرات مواجه بودند و تجربه بازیکنان ما نسبت به جوانان آنها بیشتر بود. 

وی افزود: در نیمه اول بازی خوبی انجام ندادیم اما با صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتم موفق شدیم روند بازی را به نفع خودمان پیش ببریم و حتی ۲ بر یک جلو بیفتیم اما باز هم دچار سهل انگاری شدیم و این نیمه را به حساب سه بر ۲ عقب افتادیم.

اصغری مقدم گفت: در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم و به بازی برگشتیم تا بیست دقیقه پایانی را متفاوت مدیریت کنیم و در نهایت هفت گل وارد دروازه حریف کردیم که نتیجه ایده‌ آلی برای ما محسوب می شود.

سرمربی سن ایچ گفت: به این دلیل که ۲ بازی اخیر خانگی را نتوانسته بودیم با پیروزی پشت سر بگذاریم، بازیکنان دچار استرس بودند و به همین دلیل در نواختن ضربات آخر و تبدیل موقعیت ها به گل در دیدار امروز کمی شتاب زده عمل کردند در حالی که می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.

 وی از تلاش همه بازیکنان و همچنین حمایت تماشاگران ساوجی قدردانی کرد.

سن ایچ با این پیروزی ۳۹ امتیازی شد و با قرار گرفتن در رده پنجم جدول رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور، حضور خود در دور پلی آف را مسجل کرد.

نماینده ساوه در آخرین دیدار لیگ برتر روز یکشنبه ۲۲ دی باید در ورامین با تیم ستارگان این شهر رقابت کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.