کد خبر : 150100
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 دی 1398 - 9:42
دسته‌بندی نشده
-

افضل: تیم‌های قعر جدولی با استرس بازی می‌کنند / دنبال بهانه بودند تا بازی را تعطیل کنند

افضل: تیم‌های قعر جدولی با استرس بازی می‌کنند / دنبال بهانه بودند تا بازی را تعطیل کنند
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون پس از بازی نیمه‌تمام تیمش در مصاف با شاهین کرمانشاه اظهار داشت: بازی روند خوبی داشت اما زمانی که بازیکنان اصلی را تعویض کردیم، شرایطمان کمی به هم ریخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا افضل، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون پس از بازی نیمه‌تمام تیمش در مصاف با شاهین کرمانشاه اظهار داشت: بازی روند خوبی داشت اما زمانی که بازیکنان اصلی را تعویض کردیم، شرایطمان کمی به هم ریخت. در واقع از بازیکنانی که به میدان رفتند، انتظار داشتم که بهتر از این ظاهر شوند.

وی افزود: به بازیکنانم گفتم در مقابل تیمی که فیزیکی بازی می‌کند، باید با سرعت بیشتری بازی کنیم چرا که این تیم می‌خواهد محکم بازی کرده و از ما امتیاز بگیرد. تیم حریف هم می‌دانست که مس سونگون تیم خوبی است و نمی‌توانند مقابل ما پیروز شوند. اما تلاششان را کردند و در نیمه اول هم خوب بودند. پیش از صحنه اعتراض و ترک زمین هم عملکرد خوبی داشتند.

سرمربی مس سونگون در رابطه با افزایش اختلاف گل تیمش با شاهین کرمانشاه گفت: همه می‌دانند که تیم‌های قعر جدولی با استرس بازی می‌کنند و اگر ۲ گل عقب باشند، امیدوار به جبران هستند اما زمانی که نتیجه ۵ بر یک شد، آن‌ها دیدند که نمی‌توانند نتیجه را تغییر دهند. از طرفی وقتی یک تیم از سیستم ۵ نفره استفاده می‌کند، استرس بیشتری تحمل خواهد کرد. در صحنه مورد اعتراض هم دروازه بان آن‌ها توپ را لو داده و زمین خورد، ما هم از این فرصت استفاده کرده و گل ششم را به ثمر رساندیم.

افضل با اشاره به ترک زمین بازی توسط بازیکنان تیم شاهین خاطرنشان کرد: آن‌ها به دنبال بهانه بودند تا بازی را تعطیل کنند و همین‌طور هم شد. البته من در نیمه دوم یک‌لحظه از بازیکنانم ناراحت شدم. چرا که از آن‌ها انتظار دارم همیشه در بهترین شرایط باشند تا بتوانیم در پلی آف خوب کار کنیم. همه نگرانی من برای این مرحله است.

وی در پاسخ به این سؤال که برای بازی در بازی با گیتی پسند به بازیکنان اصلی تیمش استراحت می‌دهد یا خیر، اظهار داشت: فعلاً تصمیمی برای بازی با گیتی پسند نگرفته‌ایم. اما به احتمال زیاد تمام بازیکنان را به همراه خودمان می‌بریم چرا که بازی با گیتی پسند یک دیدار تدارکاتی خوب پیش از مرحله پلی آف است.

سرمربی مس سونگون در رابطه با عملکرد خوب مهدی جاوید در فاز تهاجمی گفت: مهدی جاوید، فرهاد فخیم و علیرضا صمیمی بزرگترهای تیم ما هستند و همه بازیکنان خیلی خوب و با تجربه بازی می‌کنند. جاوید هم خوب کار می‌کند و این نتیجه کار تیمی است که او می‌تواند به گل برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.