کد خبر : 150103
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 دی 1398 - 13:16
-

جابری:نتیجه بازی ۶ بر صفر به نفع مس خواهد بود/ احسانی نمی‌تواند ما را محروم کند

جابری:نتیجه بازی ۶ بر صفر به نفع مس خواهد بود/ احسانی نمی‌تواند ما را محروم کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم‌های مس سونگون ورزقان و شاهین کرمانشاه که در چارچوب دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال کشور تا دقیقه ۲۹ با برتری ۶ بر یک تیم میزبان در سالن شهید پورشریفی تبریز در حال پیگیری بود، به دلیل ترک زمین توسط تیم مهمان نیمه تمام ماند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم‌های مس سونگون ورزقان و شاهین کرمانشاه که در چارچوب دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال کشور تا دقیقه ۲۹ با برتری ۶ بر یک تیم میزبان در سالن شهید پورشریفی تبریز در حال پیگیری بود، به دلیل ترک زمین توسط تیم مهمان نیمه تمام ماند.

پس از ترک زمین توسط بازیکنان تیم مهمان، مسئولان برگزاری مسابقه و مسئولان باشگاه مس سونگون با حضور در کنار نیمکت شاهین، از اعضای این تیم درخواست کردند تا با بازگشت به زمین، بازی را ادامه دهند. اما آن‌ها اعلام کردند که قصد ادامه بازی را ندارند تا داور این دیدار پس از ۱۵ دقیقه توقف، سوت پایان بازی را به صدا در آورد.

آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال که از نزدیک شاهد این دیدار بود، در رابطه با اتفاقات رخ داده اظهار داشت: دیدار تیم‌های مس سونگون و شاهین کرمانشاه از سری بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال در زمان مقرر آغاز شد. با توجه به حساسیت‌های موجود، نیمه دوم را هم در ۴ شهر تبریز، بندرعباس، ساوه و اهواز به صورت همزمان آغاز کردیم.

وی افزود: برای اینکه حقی از تیم‌ها ضایع نشود، بین دو نیمه حدود ۲۷ دقیقه به دو تیم استراحت دادیم تا نیمه دوم این بازی همزمان با ۳ شهر دیگر آغاز شود. در همین راستا برای این ۴ بازی از نمایندگان باتجربه‌مان استفاده کرده بودیم.

جابری در رابطه با حواشی دیدار تیم‌های مس سونگون و شاهین کرمانشاه گفت: در فاصله ۱۱ دقیقه مانده به پایان این دیدار و پس از گل ششم مس سونگون، کادر فنی تیم فوتسال شاهین تصمیم گرفتند که بازی را ادامه ندهند.

سرپرست سازمان لیگ در مورد توقف ۱۵ دقیقه‌ای این دیدار خاطرنشان کرد: قانون می‌گوید وقتی تیمی در زمین حاضر نشد، داور می‌تواند بلافاصله بازی را قطع کند اما ما فراتر از قانون عمل کرده و طبق هماهنگی که بین آقای هنروری، نماینده محترم فدراسیون در این بازی و بنده صورت گرفت، ۱۵ دقیقه زمان در اختیار تیم شاهین قرار دادیم اما آن‌ها به زمین نیامدند.

وی در رابطه با تعیین تکلیف دیدار مس سونگون و شاهین کرمانشاه گفت: داوران این دیدار گزارش خود را ارائه می‌کنند و ما آن را برای کمیته انضباطی ارسال می‌کنیم تا این کمیته رأی خود را صادر نماید.

جابری در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه مس سونگون خواسته تا با کم کردن یک گل، تیم شاهین کرمانشاه بازی را ادامه دهد گفت: چنین چیزی امکان ندارد. حتی من هم فراتر از وظیفه‌ام عمل کرده و از اعضای این تیم خواستم تا به زمین برگردند اما مسئولان شاهین تصمیم دیگری داشتند.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال کشورمان در مورد اینکه پیروزی آذرخش در دیدار همزمان و قطعی شدن سقوط شاهین تا چه میزان در تصمیم مسئولان این تیم برای ترک زمین مؤثر بوده، بیان کرد: هنگام ترک زمین توسط تیم شاهین، ۱۱ دقیقه از زمان بازی‌ها باقی مانده و دیدار آذرخش به پایان نرسیده بود. اما به هر حال این تصمیمی بود که تیم شاهین اتخاذ کرد. قطعاً کمیته انضباطی در این رابطه ورود کرده و رأی خود را صادر خواهد کرد.

جابری در واکنش به این موضوع که سرپرست شاهین داور و ناظر داوری این دیدار را با محرومیت تهدید کرده و آیا می‌تواند او را نیز محروم کند یا خیر اظهار داشت: ایشان بازرس مجمع عمومی سازمان لیگ فوتسال هستند و نمی‌توانند ما را محروم کنند. محرومیت باید دلیلی داشته باشد. ما طبق قانون وظایفمان را انجام داده‌ایم. بنده هم به عنوان سرپرست سازمان لیگ، مقابل جامعه فوتسال کشور، ریاست فدراسیون، هیئت‌رئیسه فدراسیون و سازمان لیگ پاسخگو هستم.

وی در پاسخ به این سؤال که نتیجه دیدار مس سونگون و شاهین کرمانشاه چگونه مشخص می‌شود، گفت: با توجه به قوانین کمیته انضباطی و نتیجه دیدار در زمان ترک زمین توسط شاهین کرمانشاه، نتیجه این بازی ۶ بر صفر به نفع مس سونگون ورزقان خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.