کد خبر : 150063
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 دی 1398 - 8:57
-

جابری : تا آخرین لحظه برای حضور در مرحله پلی‌اف تلاش می‌کنیم

جابری : تا آخرین لحظه برای حضور در مرحله پلی‌اف تلاش می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال هایپرشهر شاهین شهر گفت: با تلاش بازیکنان و تا ثانیه‌های آخر برای حضور در مرحله پلی‌اف لیگ برتر کشور، همه تلاش خود را بکار خواهیم بست. مهرداد جابری شامگاه سه‌شنبه پس از پیروزی تیمش مقابل ارژن شیراز با تسلیت شهادت سردار سلیمانی در جمع خبرنگاران افزود: بازی خوبی بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال هایپرشهر شاهین شهر گفت: با تلاش بازیکنان و تا ثانیه‌های آخر برای حضور در مرحله پلی‌اف لیگ برتر کشور، همه تلاش خود را بکار خواهیم بست.

مهرداد جابری شامگاه سه‌شنبه پس از پیروزی تیمش مقابل ارژن شیراز با تسلیت شهادت سردار سلیمانی در جمع خبرنگاران افزود: بازی خوبی بود و بازیکنان ما نسبت به دیدارهای گذشته با کیفیت‌تر بازی کردند.

وی گفت: خدا را شکر چهار دیدار خانگی را با همت بازیکنان خود پیروز میدان شدیم و توانستیم امتیازات این دیدارها را جمع کنیم، ولی در بازی‌های خارج از خانه دچار مشکل می‌شویم که باید این موضوع نیز حل شود.

جابری اظهار داشت: نبود و کمبود بازیکن یا مسافتی که برای بازی به شهر دیگر طی می‌شود شاید از دلایل عدم موفقیت بازی‌های خارج از خانه باشد ولی آنچه مهم است موفقیت تیم ماست.

وی تصریح کرد: امیدوارم بازی آخر خود با تیم شاهین کرمانشاه را ببریم و بتوانیم در جمع هشت تیم پلی‌اف لیگ برتر حضور پیدا کنیم.

سرمربی هایپرشهر شاهین شهر افزود: تیم ما بازیکنان خوبی دارد و آنها لیاقت این را دارند که در جمع هشت تیم حضور یابند و اگر از بُرد امروز مغرور نشوند در دیدار بعدی می‌توانیم سه امتیاز شیرین را کسب کنیم.

وی گفت: دیدار تیم ما با نماینده کرمانشاه سخت خواهد بود و فکر می‌کنم این تیم هنوز شانس ماندن در لیگ برتر را داشته باشد، با این حال ما نیز برای موفقیت و حضور در مرحله آخر با قدرت به میدان می‌رویم و در این راه کوشش خواهیم کرد.

دیدار تیم‌های فوتسال هایپرشهر شاهین‌شهر و ارژن شیراز از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال کشور ساعت ۱۷ امروز با حضور تماشاگران هایپرشهر در ورزشگاه تختی شاهین‌شهر آغاز شد و در پایان تیم میزبان توانست با نتیجه چهار بر ۲ میهمان را شکست دهد و روانه خانه کند.

اکنون تیم هایپرشهر شاهین شهر با ۲۹ امتیاز در رده نهم لیگ و ارژن شیراز با ۲۳ امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.