کد خبر : 150079
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 دی 1398 - 9:15
-

فالکون : شمسایی، نظری و کشاورز را از قبل می شناختم / گیتی پسند شایسته قهرمانی است

فالکون : شمسایی، نظری و کشاورز را از قبل می شناختم / گیتی پسند شایسته قهرمانی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دروازه‌بان برزیلی تیم گیتی پسند می‌گوید از فوتسال ایران شناخت داشته و حتی گیتی پسند و چند بازیکن ایرانی را هم از قبل می شناخته است. تیم فوتسال گیتی پسند پس از اینکه رضایت‌نامه سپهر محمدی دروازه‌بان ملی‌پوش خود را برای پیوستن به تیم گاز پروم روسیه صادر کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دروازه‌بان برزیلی تیم گیتی پسند می‌گوید از فوتسال ایران شناخت داشته و حتی گیتی پسند و چند بازیکن ایرانی را هم از قبل می شناخته است.

تیم فوتسال گیتی پسند پس از اینکه رضایت‌نامه سپهر محمدی دروازه‌بان ملی‌پوش خود را برای پیوستن به تیم گاز پروم روسیه صادر کرد با یک دروازه‌بان برزیلی وارد مذاکره شد. در نهایت آلکس فالکون راهی ایران شد تا اولین دروازه‌بان برزیلی تاریخ لیگ برتر ایران شود. این دروازه‌بان عملکرد خوبی در تیم گیتی پسند داشت و نامش را بر سر زبان‌ها انداخت.

فالکون در مورد اینکه چه شد لیگ ایران و تیم گیتی پسند را انتخاب کرد گفت: من از فوتسال ایران شناخت قبلی داشتم و می‌دانستم که فوتسال در ایران سطح بالایی دارد. از طرفی با توجه به حضور چند بازیکن و مربی برزیلی در تیم گیتی پسند با نام این تیم آشنا بودم و وقتی پیشنهاد بازی در این تیم را دریافت کردم اینطور نبود که شناختی نداشته باشم.

فالکون در مورد شناختش از فوتسال ایران تاکید کرد: من بازی‌های ایران در جام جهانی را دیده بودم و تیم ایران برای من یک سورپرایز بود چرا که فوتسال زیبایی را به نمایش گذاشتند. ایران چند بار هم به برزیل سفر کرده بود و بازی‌های ملی کشور شما را از نزدیک هم دیده بودم.

این دروازه‌بان برزیلی در مورد شناختش از بازیکنان ایرانی اذعان داشت: من وحید شمسایی، مصطفی نظری و محمد کشاورز را می‌شناختم و بازی‌های این بازیکنان را از قبل دیده بودم.

فالکون در مورد سطح تیم گیتی پسند و اینکه این تیم می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود خاطرنشان کرد: قبل از اینکه به ایران بیایم فیلم‌های گیتی پسند را دیده بودم و می‌دانستم تیم بسیار خوبی است برای همین این تیم را انتخاب کردم. وقتی به این تیم پیوستم و بازیکنان گیتی پسند را از نزدیک دیدم واقعاً سورپرایز شدم چرا که آنها بازیکنان بسیار با کیفیتی هستند و هر یک می‌توانند در یک دیدار تاثیر گذار باشند. گیتی پسند به نظر من یک تیم با شخصیت بین المللی است چرا که بازیکنان ملی زیادی دارد حتی بازیکنان جوان این تیم نیز ملی پوش و با کیفیت هستند. به نظر من این تیم شایسته قهرمانی است.

دروازه‌بان گیتی پسند سطح لیگ ایران را بالا دانست و گفت: به نظرم سطح لیگ ایران با برزیل برابری می‌کند و تیم‌های قدرتمندی مثل گیتی پسند دارد و فقط تفاوت آن از لحاظ سخت افزاری است.

فالکون در پایان در مورد زندگی در ایران و اصفهان بیان کرد: باید بگویم اصفهان واقعا شهر زیبایی است. من حتی پیشنهاد مسافرت خانواده‌ام به این شهر را دادم و می‌توانم بگویم که انتخاب بسیار خوبی برای مسافرت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.