کد خبر : 150107
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 دی 1398 - 13:23
-

مرتضایی: خطای عمدی بازیکن گیتی پسند، باعث به وجود آمدن حاشیه شد

مرتضایی: خطای عمدی بازیکن گیتی پسند، باعث به وجود آمدن حاشیه شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی سرمربی تیم فرش آرا مشهد درباره درگیری با حمید بی غم سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: من قبل از بازی با گیتی پسند به مسئولان این باشگاه تذکرات لازم را بابت به وجود آمدن برخی از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی سرمربی تیم فرش آرا مشهد درباره درگیری با حمید بی غم سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: من قبل از بازی با گیتی پسند به مسئولان این باشگاه تذکرات لازم را بابت به وجود آمدن برخی از حواشی داده بودم. همچنین به بازیکنان تیم خودمان هم گفتم که به هیچ وجه وارد حاشیه نشوند، زیرا این دیدار هم به مانند سایر بازی‌ها فقط ۳ امتیاز دارد.

مرتضایی افزود: به اعتقاد من بازی خیلی خوبی از سوی هر ۲ تیم انجام شد. بازیکنان ما سعی کردند از حواشی دوری کنند و بیشتر ذهن خود را معطوف به بازی کردند، اما متاسفانه در ۳۰ ثانیه پایانی بازی بازیکن تیم گیتی پسند حرکتی را انجام داد که باعث شد فضای بازی تغییر پیدا کند. وگرنه در طول بازی برخورد‌های زیادی بین بازیکنان انجام می‌شد که هیچ مشکلی را به وجود نیاورد. همان طور که گفتم فقط در ثانیه‌های پایانی، بازیکن گیتی پسند (محمد رضا سنگ سفیدی) از عمد روی بازیکن ما خطا مرتکب شد و باعث تحریک تماشاگران شد. به اعتقاد من این اتفاقاتی که دیشب رخ داد اصلاً جالب نبود و امیدوارم دیگر در فوتسال ما به وجود نیاید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.