کد خبر : 150118
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 دی 1398 - 15:03
-

پذیرایی از مربی مشهدی با مشت و لگد/ سنگ سفیدی بزن بهادر گیتی پسند

پذیرایی از مربی مشهدی با مشت و لگد/ سنگ سفیدی بزن بهادر گیتی پسند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در مشهد هفته ۲۵ لیگ برتر درحالی بین تیم های فرش ارا مشهد و گیتی پسند اصفهان برگزار شد که حواشی زیادی حول محور این دیدار می چرخید. این بازی در سالن شهید بهشتی مشهد در حضور بیش از دو هزار تماشاگر آغاز شد و به طور مستقیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در مشهد هفته ۲۵ لیگ برتر درحالی بین تیم های فرش ارا مشهد و گیتی پسند اصفهان برگزار شد که حواشی زیادی حول محور این دیدار می چرخید.

این بازی در سالن شهید بهشتی مشهد در حضور بیش از دو هزار تماشاگر آغاز شد و به طور مستقیم از شبکه ورزش سیما و شبکه استانی خراسان رضوی به روی آنتن رفت.
اتفاقات بازی رفت بین این دو تیم کافی بود تا پیش بینی حواشی و جنجال برای بازی برگشت دور از انتظار نباشد.
این دیدار با تک گل اصغر حسن زاده به سود شاگردان بی غم به پایان رسید تا جایگاه دومی در جدول را به نام خودشان سند بزنند.

در ۳۰ ثانیه پایانی بازی در حالی که شاگردان مرتضایی رو به پاورپلی آورده بودند سنگ سفیدی مرتکب خطایی غیر فنی روی قدرت بهادری شد که همین خطا کافی بود تا آغاز جنجال بزرگ در مشهد شکل بگیرد.
اگر چه بهادری پس از این خطا با حالت عصبی به سمت سنگ سفیدی رفت، اما با خویشتن داری بهادری در گیری ایجاد نشد، ولی همین امر کافی بود تا تماشاگران حاضر در سالن مراتب اعتراض خود را بشدت نسبت به حرکت ناجوانمردانه سنگ سفیدی اعلام کنند، تا حدی که یکی از تماشاگران مشهدی وارد زمین مسابقه شد و به سمت بازیکنان گیتی حمله ور شد که با همکاری عوامل انتظامی به بیرون هدایت شد، اما این همه ی ماجرا نبود بلکه اتفاقات بعدی حرکاتی بود که در شان فوتسال ایران نبوده و بسیار دور از ادب بود.
مدیر رسانه ای فرش ارا به سمت حمید بی غم حمله ور شد و پس از درگیری لفظی و فیزیکی با دخالت بازیکنان دو تیم کمی اوضاع آرام تر شد.
بی غم پس از بازی در مصاحبه اش اظهار داشت برای باشگاه فرش آرا بسیار متاسفم چرا که من مربی قهرمان آسیا هستم و مهم تر از همه مشهدی ام اما مدیر رسانه ی باشگاه که وظایف دیگری دارد به سمت من حمله ور شد و به فحاشی پرداخت، این پذیرایی از مربی مشهدی در شهر خودش جلوه ی خوبی نداشت.
حال باید دید با توجه به اتفاقات رخ داده و اسناد و فیلم های موجود از این درگیری و حواشی کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال چه تصمیمی در خصوص برخورد با متخلفان در نظر خواهد گرفت.
با توجه به احتمال برخورد تیم های گیتی پسند و فرش آرا در مراحل بعدی پلی آف باید تدابیری اندیشیده شود تا دیگر شاهد این قبیل مسائل نباشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.