کد خبر : 150115
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 دی 1398 - 13:37
-

کاپیتان شاهین: ناداوری‌های زیادی در حقمان شد/هنوز سقوط مان قطعی نشده است

کاپیتان شاهین: ناداوری‌های زیادی در حقمان شد/هنوز سقوط مان قطعی نشده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار دو تیم شاهین کرمانشاه و مس سونگون ورزقان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال به میزبانی تبریز نیمه تمام ماند. در دقیقه ۲۹ این دیدار و درحالی که بازی با نتیجه ۶ بر یک به نفع مس سونگون در جریان بود، کادر فنی تیم شاهین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار دو تیم شاهین کرمانشاه و مس سونگون ورزقان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال به میزبانی تبریز نیمه تمام ماند.

در دقیقه ۲۹ این دیدار و درحالی که بازی با نتیجه ۶ بر یک به نفع مس سونگون در جریان بود، کادر فنی تیم شاهین کرمانشاه در اعتراض به داوری، بازیکنان تیمش را از زمین بیرون کشید و مسئولان برگزاری دیدار هم با گذشت ۱۵ دقیقه و عدم بازگشت تیم شاهین به زمین پایان بازی را اعلام کردند.

 حامد ایوانی کاپیتان تیم شاهین درخصوص حواشی بوجود آمده در این دیدار اظهار کرد: بازی پایاپای و خوبی را در شروع دیدار با تیم سونگون داشتیم و تا چند دقیقه از بازی هم با نتیجه یک بر یک پیش رفتیم.

وی تصریح کرد: اشتباه یکی از بازیکنانمان باعث شد تا تیم حریف در ادامه بازی به گل برتری برسد، اما از این لحظه به بعد شرایط سختی برای تیم ما رقم خورد.

کاپیتان تیم شاهین اضافه کرد: اخراج یکی از بازیکنان ما و چشم پوشی‌های داور بازی از خطاهای بازیکنان حریف باعث شد تا  گل‌های بیشتری وارد دروازه ما شود.

وی تاکید کرد: هرچه در این دیدار به قضاوت‌های داوری اعتراض می‌کردیم، فایده‌ای نداشت و فضا را  برعلیه ما می‌کرد.

ایوانی افزود: در هرجای دنیا وقتی بازیکنی مصدوم شود، بازی متوقف شده و کادر پزشکی برای مدوای بازیکن مصدوم وارد زمین می‌شوند، اما در این دیدار دروازه بان تیم ما مصدوم شد و وقتی از داور خواستیم بازی را متوقف کند، به دروازه بان تکلیف کرد که باید روی پاهایش بایستد و بازی را ادامه دهد.

وی در ادامه اضافه کرد: تیم ما که برای اولین بار است در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال حضور دارد، تیمی مظلوم، بدون امکانات و سرمربی بود و ناداوری‌های زیادی درحقش شد.

کاپیتان تیم شاهین یادآورشد: در این دیدارهم تیم تبریزی چند بازیکن ملی پوش داشت و تیمی صدرنشین بود، برای همین داوری اصلا خطاهای آنها را نمی‌دید.

وی باتاکید براینکه تیم شاهین هنوز امیدش را برای بقای در لیگ از دست نداده، عنوان کرد: نتیجه پرونده تبانی در دیدار بین دو تیم آذرخش بندرعباس و حفاری اهواز اعلام نشده که اگر تبانی آنها ثابت و رای کمیته انضباطی اعلام شود، ما هنور امیدی برای ماندن در لیگ داریم.

وی خاطرنشان کرد: هفته آینده در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر برابر تیم هاپیرشهر شاهین شهر بازی داریم و حتی اگر برای ما به عنوان یک بازی تشریفاتی باشد، باز با قدرت به مصاف تیم حریف می‌رویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.