کد خبر : 150060
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 دی 1398 - 9:04
-

کشاورز : برای حفظ شانس صعود با اندیشه برد وارد زمین شدیم

کشاورز : برای حفظ شانس صعود با اندیشه برد وارد زمین شدیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  فرهاد کشاورز سرمربی مقاومت البرز ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: تیم ملی حفاری یکی از تیم‌های بزرگ و ریشه‌دار فوتسال کشور بوده و به نوعی برند فوتسال استان خوزستان به شمار می رود. وی با بیان اینکه بازی کردن مقابا ملی حفاری آن هم در اهواز سخت است گفت:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  فرهاد کشاورز سرمربی مقاومت البرز ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: تیم ملی حفاری یکی از تیم‌های بزرگ و ریشه‌دار فوتسال کشور بوده و به نوعی برند فوتسال استان خوزستان به شمار می رود.

وی با بیان اینکه بازی کردن مقابا ملی حفاری آن هم در اهواز سخت است گفت: ما برای اینکه جایگاهمان را در جدول ارتقا دهیم و شانس صعود به پلی آف داشته باشیم برای برد وارد میدان شدیم.

کشاورز با بیان اینکه ملی حفاری از سرمربی و بازیکنان خوبی بهره می برد گفت: فکر می‌کنم نیاز است که دلیل نوسان در نتیجه گیری این تیم مشخص شود. در هر صورت حفاری تیم بسیار خوب و باکیفیتی است و در بازی رفت برابر آن ها به تساوی رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته مقابل گیتی‌پسند نیز بازی خیلی خوبی انجام دادیم و نتیجه گرفتیم گفت: خوشحالم که امروز مزد زحمات خود را گرفتیم و توانستیم با این پیروزی، خودمان را در لیگ برتر حفظ کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.