کد خبر : 150334
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 - 13:29
-

سازمان لیگ فوتسال: مصاحبه غیر فنی نکنید!

سازمان لیگ فوتسال: مصاحبه غیر فنی نکنید!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال عصر یک‌شنبه برگزار می‌شود. در بازی‌های هفته پایانی تکلیف هشتمین تیم حاضر در پلی آف، جایگاه قطعی پنج تیم صعود کرده به پلی آف و دومین تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول مشخص می‌شود. ضمن این که با وجود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال عصر یک‌شنبه برگزار می‌شود. در بازی‌های هفته پایانی تکلیف هشتمین تیم حاضر در پلی آف، جایگاه قطعی پنج تیم صعود کرده به پلی آف و دومین تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول مشخص می‌شود. ضمن این که با وجود بی‌اهمیت بودن بازی دو تیم مس سونگون با گیتی پسند در جایگاه دو تیم در جدول، با توجه به وجود ملی پوشان زیاد در دو تیم و حساسیت‌های همیشگی تقابل این دو تیم، بازی جذاب و پرتنشی را در اصفهان شاهد خواهیم بود. به همین دلیل سازمان لیگ و حراست فدراسیون فوتبال از باشگاه‌ها خواسته‌اند تا تدابیر اعمال شده را اتخاذ کنند.

سازمان لیگ از باشگاه‌ها خواسته راس ساعت ۱۷ بازی‌ها را برگزارکنند. در هفته بیست و پنجم بازی شهروند ساری با ستارگان ورامین به دلیل نامشخص دیرتر از سایر بازی‌ها برگزار شد اما در تبریز با توجه به شروع زودتر بازی مس سونگون با ستارگان ورامین، سازمان لیگ به دو تیم اجازه دارد در نیمه دوم با تاخیر وارد زمین شوند تا با سایر دیدارها هم‌زمان باشد. برای هفته بیست و ششم تاکید شده که همه بازی‌ها با همکاری ناظران و داوران راس ساعت آغاز شود. هم‌چنین از تیم های میزبان خواسته شده تا از ابتدا تا انتهای بازی را فیلمبرداری کرده و فیلم بازی را پس از اتمام آن تحویل نماینده سازمان لیگ دهند.

سازمان لیگ هم‌چنین از تمامی عوامل مدیریت، فنی و بازیکنان خواسته تا از هر گونه مصاحبه و عمل تشنج آفرین در رسانه‌های گفتاری و نوشتاری و فضای مجازی خودداری کنند.

حراست فدراسیون فوتبال هم از باشگاه‌ها خواسته از هر گونه مصاحبه غیرفنی از سوی کادرفنی و بازیکنان خود جلوگیری کرده و تدابیر فرهنگی را برای کنترل سکوها اتخاذ کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.