کد خبر : 150320
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 - 12:13
-

سهرابی :برای کسب بهترین نتیجه نیاز به صبر داریم/سطح لیگ پیشرفت بسیار زیادی داشته است

سهرابی :برای کسب بهترین نتیجه نیاز به صبر داریم/سطح لیگ پیشرفت بسیار زیادی داشته است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  فاطمه سهرابی بازیکن تیم فوتسال بانوان سایپا  اظهار داشت: تیم ما از لحاظ فنی به آمادگی خوبی رسیده است و این دستاورد حاصل تلاش کادر فنی سایپا است که تمام تلاشش خود را به کار می‌گیرند تا بازیکنان روز به روز پیشرفت کنند. یک مقدار تیم ما به هماهنگی بیشتری نیاز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  فاطمه سهرابی بازیکن تیم فوتسال بانوان سایپا  اظهار داشت: تیم ما از لحاظ فنی به آمادگی خوبی رسیده است و این دستاورد حاصل تلاش کادر فنی سایپا است که تمام تلاشش خود را به کار می‌گیرند تا بازیکنان روز به روز پیشرفت کنند. یک مقدار تیم ما به هماهنگی بیشتری نیاز دارد که به مرور زمان این اتفاق حاصل می‌شود. برای کسب بهترین نتیجه نیاز به صبر داریم.

او تصریح کرد: شرایط جدولی تیم ما و نامی نو حساس است و کوچک‌ترین اتفاق می‌تواند در رده بندی‌ها تاثیر گذار باشد.

سهرابی افزود: شرایط جدول بسیار حساس است و جایی برای اشتباه وجود ندارد. تیم سایپا در نیم فصل اول قهرمان لیگ شد و اکنون در رده چهارم جدول قرار دارد. به همین خاطر فشار بیشتری روی کادر فنی تیم وجود دارد.

بازیکن تیم سایپا تهران در ادامه گفت: تمام تمرکز من روی نتیجه گیری باشگاه سایپا در لیگ برتر امسال فوتسال بانوان است. تیم ما به دنبال کسب بهترین نتیجه است. سطح مسابقات امسال پیشرفت بسیار زیادی داشته است. ما شاهد یک لیگ متفاوت با حضور مربیان جوان هستیم. نیلوفر اردلان (سرمربی سایپا) و فاطمه شریف (سرمربی هیئت فوتبال خراسان) مربیان جوانی هستند که خودشان سابقه حضور در تیم ملی را دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.