کد خبر : 150556
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 دی 1398 - 17:59
-

ادعای سرمربی گیتی پسند:دنبال صدرنشینی نبودیم

ادعای سرمربی گیتی پسند:دنبال صدرنشینی نبودیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم درباره تساوی ۲ – ۲ تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان مقابل مس سونگون در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: با توجه به برگزاری پلی‌آف و نیز غیبت تماشاگران در این مسابقه، یک بازی بدون حاشیه، استرس، تشریفات و درگیری داشتیم و دو تیم از بازیکنان رده‌های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم درباره تساوی ۲ – ۲ تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان مقابل مس سونگون در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: با توجه به برگزاری پلی‌آف و نیز غیبت تماشاگران در این مسابقه، یک بازی بدون حاشیه، استرس، تشریفات و درگیری داشتیم و دو تیم از بازیکنان رده‌های امید و جوانان استفاده کردند. ما در ۲۵ ثانیه آخر روی جوانی بازیکنان گل خوردیم و به تساوی رسیدیم.

وی درباره اینکه تیمش برای صدرنشینی، تلاش خاصی در هفته‌های پایانی نمی‌کرد و کادر فنی گیتی‌پسند بازیکنان ذخیره خود را به میدان می‌فرستاد، خاطرنشان کرد: امسال اتفاقات خاصی برای گیتی‌پسند افتاد. مصدومیت چندین بازیکن و محرومیت حمید احمدی باعث شد نظم تیمی ما به‌هم بریزد.

«با تلاش بازیکنان توانستیم به جایگاه دوم جدول برسیم و با تمام نفرات وارد مرحله پلی‌آف می‌شویم.»، سرمربی گیتی‌پسند ضمن بیان این جمله به تسنیم گفت: در این مرحله، یک بار در شهر تیم مقابل و یک بار در سالن خانگی خود بازی می‌کنیم و صدرنشینی آنقدر مهم نبود که برای آن به آب و آتش بزنیم. اگر دو بازی در خانه تیم بالای جدول برگزار می‌شد، ارزش داشت.

بی‌غم درباره رویارویی شاگردانش مقابل سوهان محمدسیما، در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال تصریح کرد: سوهان تیمی است که فوتسال بازی می‌کند و شرایط آرمانی دارد. قطعاً شاهد یک دیدار تاکتیکی خواهیم بود و امیدوارم به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی در مورد برگزاری فشرده مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر بیان کرد: قطعاً این موضوع به ما ضربه می‌زند و تأثیرگذار است. با این حال شرایط به گونه‌ای بود که توانستیم به بازیکنان استراحت دهیم و شرایطی ایجاد کنیم تا تمام بازیکنان در شرایط آرمانی باقی بمانند.

سرمربی گیتی‌پسند درباره پیشنهاد رضا لک، سرمربی شهروند ساری که گفته بود بهتر است مرحله پلی‌آف لیگ برتر، پس از مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا برگزار شود، اظهار داشت: اگر بازی‌های ما پس از مسابقات آسیایی برگزار شود، بیشتر ضربه می‌خوریم، چون بازیکنان زیادی از گیتی‌پسند در تیم ملی حضور دارند و درگیر رقابت‌های ملی می‌شوند.

بی‌غم در ادامه افزود: لیگ برتر امسال شرایط خاصی داشت و حدوداً ۵۰ روز تعطیل بود. تصمیم‌گیری درباره آینده تیم در این شرایط خیلی سخت است. قرار شد در صورت مشخص شدن چهار تیم مرحله نیمه نهایی، مدیران عامل و اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ درباره زمان برگزاری مسابقات تصمیم بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.