کد خبر : 151270
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 - 17:46
-

محرومیت شهروند از حضور تماشاگران در دیدارهای خانگی

محرومیت شهروند از حضور تماشاگران در دیدارهای خانگی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  کمیته انضباطی حکم محرومیت شهروند ساری از حضور تماشاگران در دیدارهای خانگی را صادر کرد. باتوجه به گزارش مقام رسمی مسابقه و همچنین ناظر ویژه کمیته انضباطی بین تیم های شهروند ساری و ستارگان ورامین از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال در تاریخ ۳۰ دیماه در شهر ساری برگزار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  کمیته انضباطی حکم محرومیت شهروند ساری از حضور تماشاگران در دیدارهای خانگی را صادر کرد.

باتوجه به گزارش مقام رسمی مسابقه و همچنین ناظر ویژه کمیته انضباطی بین تیم های شهروند ساری و ستارگان ورامین از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال در تاریخ ۳۰ دیماه در شهر ساری برگزار شد و تخلفاتی از سوی تماشاگران منتسب به تیم شهروند ساری منعکس شده است.از آنجائیکه تخلفات حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از پرتاب چند عدد بطری آب به داخل زمین مسابقه منتهی به متوقف شدن بازی و همچنین فحاشی به بازیکنان تیم مقابل توسط تماشاگران منتسب، در خور صدور قرار دستور موقت می باشد، لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی باشگاه شهروند ساری از حضور تماشاگران در دیدارهای خانگی این تیم محروم می باشد.
این قرار ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ در کمیته استیناف قابل تجدید نظر خواهی بوده و همچنین به محض ابلاغ قابل اجرا می باشد.
لازم به ذکراست، مدیرعامل و یا نماینده مطلع باشگاه شهروند ساری باید روز ۵ بهمن ماه در کمیته انضباطی حضور یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.