کد خبر : 151281
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 - 18:11
-

چوب طبل، جواب سنگ در سالن فوتسال؟!

چوب طبل، جواب سنگ در سالن فوتسال؟!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باز هم فوتسال و باز هم جنجال و این‌بار در قلعه عقابها. پس از اینکه بازی رفت تیم های شهروند ساری با ستارگان ورامین در مرحله یک‌چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال در ورامین به جنجال کشیده شد و بازیکنان ساروی مدعی شدند کاپیتان این تیم را با سنگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باز هم فوتسال و باز هم جنجال و این‌بار در قلعه عقابها. پس از اینکه بازی رفت تیم های شهروند ساری با ستارگان ورامین در مرحله یک‌چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال در ورامین به جنجال کشیده شد و بازیکنان ساروی مدعی شدند کاپیتان این تیم را با سنگ زدند، در بازی برگشت این ورامینی‌ها بودند که ادعا کردند دسته طبل به پای علی رهنما بازیکن این تیم خورده و او را مصدوم کرده است و البته هر دو باشگاه برای رد ادعای رقیب سند رو کردند. در هر دو بازی اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد که البته یک پای آن تماشاگران بودند. با این حال فحاشی‌ها به برخی بازیکنان ستارگان و البته خوردن ۵ گل از شهروند و اعتراض به داوری دست به دست هم داد تا ورامینی‌ها در اواسط نیمه دوم ترک زمین کنند و بازی ناتمام بماند.

در ابتدای بازی، هنگامی که تماشاگران شهروند در حین گرم کردن، بازیکنان تیم‌شان را یک به یک مورد تشویق قرار دادند برخی از تماشاگران علیه تیم ستارگان شعارهایی سر داده و اقدام به فحاشی کردند. این در حالی بود که ظرفیت سالن سیدرسول حسینی ساری دقایقی قبل از شروع بازی تکمیل شد و چیزی در حدود ۵ هزار نفر در سالن حضور داشتند. نخستین کارت زرد بازی را علی رهنما بازیکن مازندرانی تیم ستارگان ورامین دریافت کرد. پس از این اخطار برخی از تماشاگران به شادی پرداخته و نسبت به رهنما فحاشی کردند. فحاشی به علی رهنما توسط برخی از تماشاگران چند مرتبه تا پایان این بازی تکرار شد. ساروی‌ها معتقد بودند علی رهنما هم استانی آ‌ن‌ها جرقه اتفاقات بازی رفت علیه بازیکنان شهروند را زده و اینگونه از خجالت او در آمدند.

در نیمه دوم اعتراض شدید محمد گراوند بازیکن ستارگان ورامین به داور دوم بازی یک کارت زرد برای وی به همراه داشت. همین کارت زرد سبب شد تا کادرفنی ستارگان نیز نسبت به داوری معترض شود و بازی برای لحظاتی متوقف شود. در همین هنگام یک عدد بطری آب از سوی سکوها وارد زمین بازی شد که ورامینی‌ها نسبت به این مسئله اعتراض داشتند. این اتفاق در کنار شدت گرفتن فحاشی ها باعث شد تا کادر تیم ستارگان بازیکنان تیم‌شان را به کنار زمین فراخوانده و پس از لحظاتی مشورت با یکدیگر اعلام کنند دیگر حاضر به بازی در این شرایط نیستند و به سمت رختکن رفتند که این اتفاق با شادی تماشاگران و شعارهای آن‌ها همراه شد. نماینده فدراسیون برای بازگشت تیم ستارگان به رختکن این تیم رفت اما تلاش وی برای بازگشت ورامینی‌ها بی ثمر بود.

امروز هم شنیده شد با حکم موقت کمیته انضباطی بازی دو تیم در جدال سوم که قرار است عصر چهارشنبه دوم بهمن ماه در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شود، بدون تماشاگر شده است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.