کد خبر : 151753
تاریخ انتشار : جمعه 11 بهمن 1398 - 11:31
-

نظری: هیچ‌ کس پاسخگوی وضعیت فوتسال نیست/همیشه بازی‌های انتخابی جام جهانی فوتسال سخت بوده است

نظری: هیچ‌ کس پاسخگوی وضعیت فوتسال نیست/همیشه بازی‌های انتخابی جام جهانی فوتسال سخت بوده است
بهترین دورازه بان سال ۲۰۱۰ فوتسال جهان اظهار داشت: بی توجهی موضع همیشگی فدراسیون فوتبال در قبال فوتسال بوده و آنها هیچ‌گاه پاسخگوی مشکلات ما نبوده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری با بیان این مطلب افزود: بی توجهی به فوتسال موضع فدراسیون فوتبال است و همه ما به این موضوع عادت کرده‌ایم. دیگرهیچ کس پاسخگو مشکلات پیش‌آمده نیست و این  موضوع از قدیم نیز به همین شکل بوده است.

وی اظهار داشت: مردم ما با توجه به موفقیت‌های زیاد تیم ملی فوتسال توقع بالایی از این تیم دارند و امیدوارم مثل همیشه تیم ما بتواند در رقابت‌های آسیایی قهرمان شود و دل مردم را شاد کند.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال درمورد پیش‌بینی خود از نتایج این رقابت‌ها نیز تصریح کرد: متاسفانه همیشه بازی‌های انتخابی جام جهانی فوتسال بازی‌های سختی برای ما بوده است. ما قطعا بازی‌های دشواری مقابل تیم ملی ژاپن و تایلند داریم و امیدوارم این بازی‌ها را با برد پشت سر بگذاریم.

 بهترین دورازه بان سال ۲۰۱۰ فوتسال جهان همچنین درباره بازیکنان دعوت‌شده به تیم ملی گفت: تیم ملی ما ترکیبی از بازیکنان باتجربه‌ و جوان است که البته بازیکنان جوان ما به نوعی باتجربه هستند زیرا تاکنون در رقابت‌های های مهمی حضور داشته‌اند و امیدوارم بتوانیم با این نفرات بهترین نتیجه را بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.