کد خبر : 151747
تاریخ انتشار : جمعه 11 بهمن 1398 - 11:25
-

پرهیزکار: نگرانی‌های ناظم‌الشریعه به حق است/ تیم ملی بدون مدیر فنی به مسابقات قهرمانی آسیا می‌رود

پرهیزکار: نگرانی‌های ناظم‌الشریعه به حق است/ تیم ملی بدون مدیر فنی به مسابقات قهرمانی آسیا می‌رود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، داود پرهیزکار درباره شرایط اردوی تیم ملی فوتسال و بحث دیدار تدارکاتی با تیم ملی عراق اظهار داشت: با توجه به اینکه عراق به مسابقات قهرمانی آسیا صعود نکرده است، خواستیم دو بازی دوستانه در تاریخ‌های ۲۶ و ۲۸ بهمن ماه با این تیم داشته باشیم و الان هم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، داود پرهیزکار درباره شرایط اردوی تیم ملی فوتسال و بحث دیدار تدارکاتی با تیم ملی عراق اظهار داشت: با توجه به اینکه عراق به مسابقات قهرمانی آسیا صعود نکرده است، خواستیم دو بازی دوستانه در تاریخ‌های ۲۶ و ۲۸ بهمن ماه با این تیم داشته باشیم و الان هم منتظر پاسخ نهایی عراقی‌ها هستیم تا کارهای نهایی را انجام دهیم.

وی در مورد شرایط اردویی تیم ملی فوتسال توضیح داد: من هم روز چهارشنبه در تمرین حاضر شدم. خوشبختانه هم تیم بزرگسالان و هم تیم زیر ۲۰ سال ما در اردو هستند. سعی کردیم شرایط اردو ایده‌آل باشد، اما مشکلاتی از قبل وجود داشته است که سعی کردیم آنها هم برطرف شوند. بحث پاداش بازیکنان هم مطرح بود که صحبت کردیم تا روز شنبه یا یکشنبه این مسئله هم حل شود و پاداش‌ها پرداخت خواهد شد.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال درباره گلایه ناظم‌الشریعه از وضعیت تیم ملی و تهدید او به استعفا بیان کرد: به‌هرحال ناظم‌الشریعه ناراحت است و این گلایه‌مندی هم به جاست. ما هم او را درک می‌کنیم. این بدهی‌ها برای سال‌های گذشته است و مربوط به چند ماه اخیر نیست، اما ما سعی کردیم در این مدت مطالبات بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کنیم. روز سه‌شنبه هم یک جلسه خوب با بهاروند (سرپرست فدراسیون فوتبال) و شکوری (سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال) داشتیم و موافقت شد تا اوایل هفته آینده این پاداش‌ها پرداخت شود.

پرهیزکار افزود: نگرانی ناظم‌الشریعه به حق است. تیم ملی فوتسال نیاز به آرامش دارد و همان‌طور که گفتم با پرداخت پاداش‌ها آرامش به تیم تزریق خواهد شد.

وی درباره آخرین وضعیت انتخاب مدیر فنی تیم ملی فوتسال نیز گفت: ناظم‌الشریعه فعلاً کسی را برای این پست معرفی نکرده‌ است و با توجه به اینکه یک گروه آنالیز هم به تیم ملی اضافه خواهد شد، فکر می‌کنم دیگر کسی در این پست به تیم ملی اضافه نخواهد شد و تیم بدون مدیر فنی به مسابقات می‌رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Bda شنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰:۰۰

شما که حتی توان برگزاری دو تا بازی تدارکاتی را هم ندارید بهتره استعفا بدهید