کد خبر : 152627
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اسفند 1398 - 13:17
-

بازی‌های برگشت پلی آف لیگ برتر هم بدون تماشاگر برگزار می‌شود

بازی‌های برگشت پلی آف لیگ برتر هم بدون تماشاگر برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دور رفت رقابت‌های نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال از فردا آغاز می‌شود و در این مرحله تیم‌های سن ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان در سالن فجر ساوه به مصاف هم می‌روند. همچنین تیم‌های ستارگان ورامین و مس سونگون هم در سالن شهید گلعباسی ورامین رو در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دور رفت رقابت‌های نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال از فردا آغاز می‌شود و در این مرحله تیم‌های سن ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان در سالن فجر ساوه به مصاف هم می‌روند. همچنین تیم‌های ستارگان ورامین و مس سونگون هم در سالن شهید گلعباسی ورامین رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. همچنین طبق دستور سازمان لیگ برتر فوتسال قرار است بازی‌های دور رفت بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

همچنین این سازمان اعلام کرد بازی‌های دور برگشت نیمه نهایی پلی آف که قرار است روز شنبه ۱۰ اسفند ماه آغاز شود هم بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

آرش جابری سرپرست موقت سازمان لیگ برتر فوتسال در گفتگو با ما این خبر را تایید کرد و اظهار داشت: سازمان لیگ فوتسال برای آن که عدالت را در بین هر کدام از تیم‌های این مرحله رعایت کرده باشد تصمیم گرفت که بازی‌های برگشت را هم بدون حضور تماشاگر در سالن برگزار کند تا حق هیچ تیمی اجحاف نشود.

بازی‌های برگشت مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال از روز شنبه ۱۰ اسفند ماه به صورت همزمان و از ساعت ۱۶ در شهر‌های تبریز و اصفهان آغاز می‌شود. در این مرحله تیم فوتسال مس سونگون در سالن شهید پور شریفی تبریز میزبان ستارگان ورامین خواهد بود. همچنین تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان هم در سالن پیروزی اصفهان از تیم سن ایچ ساوه پذیرایی خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.