کد خبر : 152840
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 اسفند 1398 - 12:41
-

بی غم: در فوتسال ایران هر تیمی که حواشی زیادی داشته باشد پیروز است/ هیچ کجای دنیا پلی آف را اینگونه برگزار نمی‌کنند

بی غم: در فوتسال ایران هر تیمی که حواشی زیادی داشته باشد پیروز است/ هیچ کجای دنیا پلی آف را اینگونه برگزار نمی‌کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره شکست این تیم در بازی با سن ایچ ساوه اظهار داشت: ما شنبه بازی بسیار خوبی را برابر سن ایچ برگزار کردیم. با توجه به آن که در این دیدار ما ۳ بازیکن اصلی (مرتضی عزتی، میثم برمشوری و محمد رضا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره شکست این تیم در بازی با سن ایچ ساوه اظهار داشت: ما شنبه بازی بسیار خوبی را برابر سن ایچ برگزار کردیم. با توجه به آن که در این دیدار ما ۳ بازیکن اصلی (مرتضی عزتی، میثم برمشوری و محمد رضا سنگ سفیدی) خود را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم و همچنین علی اصغر حسن زاده هم به خاطر آن که ۲ کارته بود و ما می‌خواستیم او را برای بازی فینال حفظ کنیم، بقیه بازیکنانم عملکرد بسیار خوبی داشتند و من از بازی آن‌ها رضایت کاملی دارم و امیدوار هستم در بازی سوم که قرار است فردا برگزار شود، بتوانیم نتیجه مناسب را کسب کرده و با قدرت به مرحله نهایی راه پیدا کنیم.

سن ایچی‌ها با کوچکترین برخورد بازی را به حاشیه می‌کشاندند

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره شرایط تیم سن ایچ ساوه هم گفت: تیم سن ایچ یکی از تیم‌های خوب این فصل لیگ است و در کل هر تیمی که بتواند به مرحله نیمه نهایی پلی آف راه پیدا کند نشان می‌دهد که از تیم‌های بسیار پر قدرتی است. گویا در فوتسال ما مد شده که هر تیمی که می‌خواهد نتیجه لازم را بگیرد بازی را به حاشیه می‌کشاند و سعی می‌کند با شلوغ کردن نتیجه مناسب را کسب کند. در بازی دیروز نیمکت تیم سن ایچ ساوه با کوچکترین درگیری شروع به حاشیه کشیدن فضای بازی می‌کردند و از این طریق می‌خواستند بازی را به نفع خودشان به پایان برسانند. من نمی‌خواهم راجع به مسائل داوری صحبت کنم، اما معتقدم دیروز داور مسابقه روز خوبی را نداشت. به هر حال در فوتسال ما هر تیمی که حواشی زیادی داشته باشد پیروز است و می‌تواند همه نگاه‌ها را به سمت خودش جلب می‌کند.

او افزود: از قبل به ما اعلام کرده بودند که بازی‌های نمیه نهایی قرار است بدون حضور تماشاگران برگزار شود. این موضوع درحالی است که ما شاهد بودیم که در بازی رفت تیم فوتسال سن ایچ ساوه حدود ۱۵۰ تماشاگر در سالن داشت و همه آن‌ها هم داشتند این تیم را تشویق می‌کردند و ما آن موقع هیچ حرفی نزدیم و به قول معروف کوتاه آمدیم. روز گذشته حدود ۲۰ نفر در سالن پیروزی اصفهان بودند که همه آن‌ها از مسئولان و مدیران باشگاه گیتی پسند هستند و مطمئن باشید ما هیچ فردی را از بیرون به سالن راه ندادیم.

در هیچ کجای دنیا پلی آف را اینگونه برگزار نمی‌کنند

بیغم همچنین درباره نبود تماشاگران در بازی روز گذشته گفت: به هر حال این تصمیمی است که مسئولان ورزش کشور گرفته اند و ما هم تابع آن هستیم. اگر تماشاگرانمان در بازی روز گذشته در سالن حضور داشتند این کاملا به نفع ما می‌شد و ما می‌توانستیم نتیجه مناسب را کسب کنیم. اما باید بگویم در هیچ کجای دنیا با چنین روشی بازی‌های پلی آف را برگزار نمی‌کنند. اینگونه که شما اول باید بازی رفت را خارج از خانه برگزار کنید و بعد از آن ۲ بازی در خانه خودتان داشته باشید. چنین روشی برای بعضی از تیم‌ها خوب است، اما می‌تواند مشکلات زیادی را به وجود آورد. به اعتقاد من ما هم باید مثل سایر کشور‌های دنیا بازی‌های پلی آف را ابتدا در خارج از خانه و بازی برگشت را در خانه دوم و اگر کار به بازی سوم کشیده شد در آن وقت بازی سوم باید در همان سالنی برگزار شود که بازی رفت را انجام داده ایم. به هر حال لیگ برتر امسال از کیفیت بسیار خوبی برخوردار نبود و امیدوارم که فصل بعد نحوه بازی‌های لیگ و به خصوص پلی آف شکل و شمایل بهتری داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶

اخ ۱جور میگی انگار با تیم برریل بازی داشت.اگه شما۳تا بازیکن نداشتی تیم روبه روت کلا۶بازیکن داره..این همه هزینه کردی امسال اخرشم اینجوری