کد خبر : 152846
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 اسفند 1398 - 18:21
-

ناظم الشریعه: تا مشخص نشدن میزبان و زمان بازیهای آسیایی، اردویی برگزار نخواهد شد

ناظم الشریعه: تا مشخص نشدن میزبان و زمان بازیهای آسیایی، اردویی برگزار نخواهد شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا همه رقابت‌های ورزشی لغو شده است و تیم ملی هم تا زمان مشخص نشدن میزبان و زمان برگزاری پیکارهای قهرمانی فوتسال آسیا، اردویی برپا نمی‌کند. البته در حال حاضر بیشتر ملی‌پوشان در اختیار باشگاه‌های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا همه رقابت‌های ورزشی لغو شده است و تیم ملی هم تا زمان مشخص نشدن میزبان و زمان برگزاری پیکارهای قهرمانی فوتسال آسیا، اردویی برپا نمی‌کند. البته در حال حاضر بیشتر ملی‌پوشان در اختیار باشگاه‌های خود هستند. برگزاری اردو در این برهه زمانی برای سلامت بازیکنان مضر است و امیدواریم هرچه سریعتر این بیماری ریشه‌کن شود تا از بلاتکلیفی در بیاییم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد برگزاری دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر اظهار داشت: در وضعیت بسیار بدی قرار گرفته‌ایم و باید به سازمان لیگ فوتسال حق بدهیم که این دیدارها را برگزار کند، چرا که اگر این بازی‌ها انجام نمی‌شد برای سلامت بازیکنان خطر بیشتری داشت؛ چرا که بازیکنان برای حفظ آمادگی خود باید هر روز تمرین می‌کردند و در این صورت خطر بیشتری متوجه این تیم‌ها می‌شد.

ناظم‌الشریعه همچنین درباره درگذشت قهرمان پارالمپیک اظهار داشت: «سیامند رحمان» برای اینکه بتواند وزنه‌های سنگین را مهار کند مجبور بود که در وزن زیاد بماند و با بیماری‌های مختلف دست‌ و پنجه نرم کند. او یک پهلوان به تمام عیار بود که به خاطر افتخارآفرینی برای کشورش جان خود را به خطر انداخت و آخر در راه ورزش کشور درگذشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.