کد خبر : 152842
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 اسفند 1398 - 15:36
-

نجفی: دست فردی که مرا محروم کرد می‌بوسم/ مگر مملکت ما کمونیستی است؟

نجفی: دست فردی که مرا محروم کرد می‌بوسم/ مگر مملکت ما کمونیستی است؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حامد نجفی با اشاره به صعود تیم فوتسال مس سونگون به فینال لیگ برتر فوتسال گفت: تنها هدف ما در این فصل این بود که قهرمان لیگ شویم تا در آسیا جام رفته از ایران را به کشورمان بازگردانیم. خوشبختانه هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت مقابل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حامد نجفی با اشاره به صعود تیم فوتسال مس سونگون به فینال لیگ برتر فوتسال گفت: تنها هدف ما در این فصل این بود که قهرمان لیگ شویم تا در آسیا جام رفته از ایران را به کشورمان بازگردانیم. خوشبختانه هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت مقابل تیم ستارگان ورامین خوب عمل کردیم و توانستیم فینالیست شویم.

وی ادامه داد: تیم ما از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی قرار داشت و مراقب بودیم بازیکنان دچار ویروس کرونا نشوند. ان شاءالله بازیکنان ما در بازی رفت و برگشت فینال هم شگفتی آفرین می شوند. برای ما فرقی ندارد که گیتی پسند فینالیست شود یا سن ایچ ساوه هدف ما همانطور که گفتم قهرمانی است.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون درباره زمان برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال تصریح کرد: در صورتجلسه قبلی سازمان لیگ آمده بود که در صورت کشیده شدن یکی از مسابقات مرحله نیمه نهایی به بازی سوم، فینال رفت روز یکشنبه آینده و بازی برگشت هم جمعه هفته آینده برگزار شود ولی مسابقات فعلا معوق شده است. 

نجفی در پاسخ به این سوال که آیا شما برگزاری بازی در این شرایط را به صلاح می دانستید؟ گفت: بازی با جان چند جوان ارزش ندارد. بعضی ها شاید فکر کنند چون تیم ما سال گذشته قهرمان شده است این حرف را می زنم ولی همه می دانیم برگزاری بازی حتی بدون تماشاگر هم خطرناک بود چون بازیکنان و اعضای تیم ها باید در هتل ها و فرودگاه ها رفت و آمد داشته باشند. به هر حال این بازیکنان همه سرمایه ایران هستند.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون در ادامه صحبت هایش با خبرنگار مهر درباره محرومیت پنج جلسه ای اش از حضور در سالن های ورزشی که مقارن با فینالیست شدن مس شده است، گفت: فیلم بازی ما با تیم حفاری اهواز موجود است. من به داور هیچ بی احترامی نکردم، باشگاه مس تنها باشگاهی است که حتی تجلیل از داوران در حال بازنشستگی را هم در کارنامه دارد. سوال من این است مگر می شود تیمی قهرمان لیگ شود اما مدیرعامل تیم در سالن نباشد؟

نجفی اظهار کرد: من این موضوع را به ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال هم گفتم که ایشان هم خنده اش گرفت. دست هر کسی که محرومیت من را نوشته می بوسم اما خنده دار است تیمی فینالیست شود و مدیرعاملش درسالن نباشد. من هم نامه ای را به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ارسال کردم که در این رای تجدید نظر شود.

وی افزود: در همان مسابقه بازیکن تیم من عصبانی شده و داور او را با کارت قرمز اخراج کرده است ولی کمیته انضباطی باز هم این بازیکن را محروم کرده است. مگر محرومیت دوباره معنایی دارد؟ گویا سال ۹۸ در فدراسیون فوتبال تدبیر این بوده که هر کسی حرف بزند محروم می شود. با این شرایط آیا هیچ کس نباید علیه تصمیمات فدراسیون انتقاد کند؟ مگر فدراسیون عاری از اشتباه است که خطا نداشته باشد؟ مگر دولت کمونیستی است که کسی حرفی بزند و مواخذه اش کنند؟ کشور ما جمهوری اسلامی است و حتی رهبرمان می گوید اگر جایی اشتباه دیدید انتقاد کنید و راهکار بدهید.

مدیرعامل باشگاه مس خاطرنشان کرد: من را پنج جلسه محروم کردند و دست هر کسی که این رای را نوشته، می بوسم اما سوالم این است که داور را چه کار کردند؟ اشتباه داور که اظهر من الشمس بود و همه کارشناسان می گویند او اشتباه کرده است. آقای فدراسیون داور بعد از آن اشتباه چند جلسه محروم شده است؟

نجفی گفت: اصلا برای تماشای فینال به سالن نمی روم، آنقدر عرضه دارم که برای بازی های تیمم پخش زنده تلویزیونی بگیرم و گرم و نرم در خانه بنشینم و بازی را تماشا کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.