کد خبر : 153172
تاریخ انتشار : جمعه 1 فروردین 1399 - 18:26
-

کشاورز:هدفم در سال ۹۹ قهرمانی با گیتی پسند است/هر سال در نوروز ایرانگردی می کردم

کشاورز:هدفم در سال ۹۹ قهرمانی با گیتی پسند است/هر سال در نوروز ایرانگردی می کردم

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: بزرگ‌ترین هدف من در سال ۹۹ این است که به همراه گیتی پسند بتوانم قهرمان لیگ برتر فوتسال شوم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان که در تیم گیتی پسند اصفهان بازی می‌کند. او متولد ۱۴ تیر ۱۳۶۱ است. او در تیم‌های زیادی بازی کرده از جمله این تیم‌ها می‌توان به منصوری قرچک، فولاد ماهان اصفهان، تاسیسات دریایی و گیتی پسند اصفهان اشاره کرد. کشاورز در سال ۲۰۱۶ از تیم ملی فوتسال خداحافظی کرد و هم اکنون در تیم باشگاهی گیتی پسند اصفهان بازی می‌کند. به مناسبت فرا رسیدن سال نو گفت و گویی عیدانه با این بازیکن انجام دادیم و مشروح صحبت‌های او به شرح زیر است:

زمان تحویل سال دوست دارید کنار چه کسانی باشید و آرزوتون در آن لحظه چیست؟

زمان تحویل سال را در کنار خانواده در خانه حضور دارم و در آن لحظه دعای من این است که خداوند به مردم ایران سلامتی بدهد و هر چه زودتر ما را از شر این ویروس کرونا خلاص کند.

بهترین جایی که دوست دارید تعطیلات نوروز بروید کجاست؟

ما هر سال برنامه ریزی می‌کردیم و به قول معروف در ایام عید یک ایرانی گردی را انجام می‌دادیم، اما ویروس کرونا باعث شد تمام برنامه‌های ما به هم بخورد و امسال در خانه حضور داریم.

از نظر شما بهترین سین هفت سین و خوشمزه‌ترین تنقلات نوروز چیست؟

من سکه را خیلی دوست دارم، زیرا انسان را یاد عیدی گرفتن می‌اندازد و از بین تنقلات هم پسته را ترجیح می‌دهم. می‌دانم خیلی گران است (با خنده)

بهترین و غم انگیزترین اتفاق این سال برای شما چیست؟

آن قدر در این مدت اتفاقات ناگواری دیده ایم، هیج اتفاق خوبی در ذهنمان وجود ندارد و بیشتر آن غم انگیز است. از سقوط هواپیما گرفته تا سیل و زلزله و ویروس کرونا، همه این‌ها باعث شده خاطرات خوب از دهنمان پاک شود.

بزرگ‌ترین هدفی که در سال ۹۹ دنبال می‌کنید چیست؟

بزرگ‌ترین هدف من در سال ۹۹ این است که به همراه گیتی پسند بتوانم قهرمان لیگ برتر فوتسال شوم.

سیزده بدر را چگونه می‌گذرانید؟

ویروس کرونا باعث شد امسال سیزده بدر جایی نروم و در خانه بمانم.

یک دروغ سیزده بگویید؟

جام ملت‌های فوتسال آسیا در ایران برگزار می‌شود و اگر بخواهم بزرگ‌تر از آن را بگویم جام جهانی فوتسال سال آینده در ایران برگزار می‌شود.

بهترین سریالی که تا کنون در ایام نوروز دیده‌ای چیست؟

من به شخصه خیلی سریال پایتخت را دوست دارم و از الان منتظر هستم تا سری جدید آن را در عید تماشا کنم.

نظرت درباره شعار هر سال و آیا این شعار عملی می‌شود یا خیر؟

به نظر من این شعار‌هایی که اول سال انتخاب می‌شود در حد همین شعار باقی می‌ماند و مسئولان به جای آن که به این حرف‌ها عمل کنند فقط حرفش را می‌زنند و به اعتقاد من هیچ کدام از این صحبت‌ها عملی نمی‌شود.

با توجه به بیماری کرونا اگر مهمونی بری میتونی از آجیل خوردن صرف نظر کنی؟

من سعی می‌کنم امسال کمتر به مهمونی بروم و اگر هم قرار باشد جایی بروم سعی می‌کنم در آن جا زیاد آجیل نخورم و میوه را به سایر چیز‌های دیگر بیشتر ترجیح می‌دهم.

مهمترین اتفاق ورزش در سالی که گذشت؟

به نظر من کسب سهمیه المپیک توسط خانم حمیده عباسعلی در رشته کاراته یکی از مهمترین اتفاقات ورزشی امسال بود. با وجود آن که او مصدومیت هم دارد، اما موفق شد سهیمه المپیک را کسب کند و من بابت این پیروزی به او تبریک می‌گویم.

نظرتان در مورد رشته‌های ورزشی زیر:

والیبال: تیم ملی والیبال کشورمان عملکرد فوق العاده یا داشته است و همچنین نتایج این تیم در مسابقات لیگ جهانی نشان می‌دهد که واقعا تیم ملی والیبال ما فوق العاده است و امیدوارم که در مسابقات المپیک هم سربلند و پیروز باشند.

فوتبال: متاسفانه فوتبال کشورمان در این چند سال اخیر عملکرد بسیار ضعیفی داشته است. آن زمان که فدراسیون فوتبال رئیس داشت تیم ملی نتایج ضعیفی می‌گرفت، حالا چه برسد به این که رئیس ندارد. امیدوارم هر چه زودتر فوتبال کشورمان از این وضعیت بی ثباتی خارج شود.

بسکتبال: زیاد بازی های بسکتبال را پیگیری نمی‌کنم و نظری راجع به این رشته ندارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.