کد خبر : 153223
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 فروردین 1399 - 14:10
-

احمدی:حمایت کنند در فینال جام جهانی بازی می کنیم

احمدی:حمایت کنند در فینال جام جهانی بازی می کنیم

بازیکن تیم ملی و گیتی پسند و یک گفتگوی عیدانه.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید احمدی بازیکن تیم ملی فوستال کشورمان که این فصل در تیم گیتی پسند اصفهان بازی می‌کندو یکی از بهرین بازیکنان چند سال اخیر تیم ملی فوتسال بوده است. احمدی فصل گذشته در تیم مس سونگون حضور داشت و پس از جدا شدناز این تیم تصمیم گرفته به اصفهان برود و اکنون در تیم گبیتی پسند بازی می‌کند. به مناسبت فرا رسیدن سال نو گفت و گویی عیدانه با این ملی پوش فوتسال کشورمان انجام داده ایم که مشروح صحبت‌های او به شرح زیر است:

زمان تحویل سال دوست دارید کنار چه کسانی باشید و آرزوتون در آن لحظه چیست؟

با توجه به شیوع ویروس کرونا سال تحیول را جایی نمی‌روم و در کنار خانواده هستیم و آرزوی من در زمان سال تحویل سلامتی برای کل مردم کشورم است و اینکه بیشتر از این آسیب نبینند.

بهترین جایی که دوست دارید تعطیلات نوروز بروید کجاست؟

همان طور که گفتم ویروس کرونا باعث شد امسال در خانه بمانیم و بعید است جایی برویم.

از نظر شما بهترین سین هفت سین و خوشمزه‌ترین تنقلات کدام است؟

من سنجد را خیلی دوست دارم و به نظر من بهترین سین هفت سین سنجد است و از بین تنقلات هم بادام را بیشتر از بقیه می‌پسندم.

بهترین و غم انگیزترین اتفاق این سال برای شما چیست؟

سال ۹۸ خیلی غم انگیز بود از سقوط هواپیما گرفته تا همین ویروس کرونا باعث شده سال سختی را پشت سر بگذاریم و به نظر من اتفاق خوبی تا الان نداشتیم.

بزرگ‌ترین هدفی که در سال ۹۹ دنبال می‌کنید چیست؟

اگر مسئولان فدراسیون فوتبال از تیم ملی فوتسال حمایت کنند خیلی دوست داریم سال آینده در فینال جام جهانی بازی کنیم و همه این موارد هم بر می‌گردد به اینکه چگونه از تیم ملی فوتسال حمایت کنند.

سیزده بدر را چگونه می‌گذرانید؟

به احتمال بسیار زیاد سیزده بدر را در خانه می‌مانم و به خاطر ویروس کرونا جایی نمی‌روم.

یک دروغ سیزده بگویید؟

فدراسیون فوتبال به هر کدام از بازیکنان تیم ملی فوتسال یک دستگاه ۲۰۶ هدیه داد.

بهترین سریالی که تا کنون در ایام نوروز دیده‌ای چیست؟

من به شخصه خیلی سریال جومونگ را دوست دارم و امیدوارم که تلویزیون در ایام عید دوباره این سریال را پخش کند.

پیام نوروزی برای مردم؟

ابتدا آرزو می‌کنم مردم در سال جدید سلامت باشند و تا جایی که وجود دارد سعی کنند به سفر نروند و در خانه هایشان حضور داشته باشند تا هر چه زودتر از شر این ویروس راحت شویم.

نظرتان درباره شعار هر سال و آیا این شعار عملی می‌شود یا خیر؟

ما ایرانی‌ها چه در ورزش و چه در سیاست زیاد اهل شعار دادن هستیم و به نظر من تمام این شعار‌هایی که اول سال از سوی رهبر انقلاب اعلام می‌شود فقط در حد شعار باقی می‌ماند و مسئولان هیچ کدام از آن‌ها را عملی نمی‌کنند.

با توجه به بیماری کرونا اگر جایی مهمونی بری میتونی از آجیل خوردن صرف نظر کنی؟

من امسال قصد دارم کمتر به مهمونی بروم، اما اگر قرار باشد بروم تمام مسادل بعهداشتی را رعایت می‌کنم و قعا با این وجود آجیل هم خواهم خورد. همچنین به مردم هم توصیه می‌کنم قبل از مصرف هر چیزی نکات بهداشتی را رعایت کنند.

مهمترین اتفاق ورزشی در سالی که گذشت؟

به نظر من مسئولان ورزش کشور به رشته‌های ورزشی زیاد توجه نمی‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود که بیشتر ورزشکارانمان از کشور بروند. اگر مسئولان وزارت ورزش بیشتر از ورزشکارانمان حمایت کنند دیگر شاهد رفتن آن‌ها به خارج از کشور نخواهیم بود.

نظرتان در مورد رشته‌های ورزشی زیر:

والیبال: تیم ملی والیبال کشورمان در این چند سال اخیر موفق شدند نتایج بسیار خوبی را کسب کنند. به نظر من در کشورمان از این رشته ورزشی به خوبی حمایت می‌شود، چه در بخش مالی و چه در بخش مدیریتی تیم ملی والیبال کشورمان وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

فوتبال: وضعیت فوتبال کشورمان اصلاً جالب نیست. فدراسیون فوتبال مدیریت خوبی ندارد و همین باعث شده تیم ملی نتایج خوبی را کسب نکند. همچنین سرمربی قبلی هم که چند ماهی آمد و دوباره رفت. الان پولش را می‌خواهد و امیدوارم وضعیت فوتبال کشورمان بهتر شود. فوتبال ما نه خوب مدیریت می‌شود و نه نتایج خوبی گرفته می‌شود.

بسکتبال: بسکتبال مابر خلاف والیبال و فوتبال از قدرت نیروی انسانی بسیار کمی برخوردار است و ان‌ها هم موفق شدند سهیمه المپیک را کسب کنند و به نظر من کار بسیار سختی را در مسابقات المپیک خواهند داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.