کد خبر : 153946
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 - 12:40
-

تهدید خانواده مالک باشگاه لیگ برتری از سوی بازیکنان!

تهدید خانواده مالک باشگاه لیگ برتری از سوی بازیکنان!

مالک باشگاه سوهان محمدسیمای قم گفت که برای آسایش خود و خانواده‌اش قصد فروش سهمیه این تیم در فوتسال را دارد چرا که از سوی افرادی تهدید شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رسول قلی‌زاده  درباره تصمیمش برای واگذاری تیم فوتسال سوهان محمدسیمای قم اظهار داشت: ما اسپانسری نداریم و توان مالی خودم هم در حد تیمداری نیست. در دو سال اخیر زمردیان (مالک شرکت سوهان محمدسیما) به‌عنوان اسپانسر آمد، اما شرایط اقتصادی بد شد و توانایی پرداخت همه هزینه‌ها را نداشت. قول‌هایی هم داده شد که به مرحله عمل نرسید.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد از مطالبات این فصل بازیکنان سوهان محمدسیما باقی مانده است، تصریح کرد: نمی‌خواهم بدهکار باشم و تیم را فقط برای تسویه‌حساب با بازیکنان می‌فروشم. مگر اینکه کمکی کنند تا با بچه‌ها تسویه کنم. اداره کل ورزش و جوانان استان قم می‌تواند با استفاده از توانایی خود برای ما اسپانسر بیاورد. وگرنه سهمیه تیم را می‌فروشم و در این راستا با سه نفر صحبت کردم.

مالک باشگاه سوهان محمدسیما با بیان اینکه افراد خواهان سهمیه این تیم در شهرهایی هستند که نماینده‌ای در لیگ برتر فوتسال ندارند، گفت: این سه نفر خیلی دوست دارند تیم لیگ برتری داشته باشند و قدرش را می‌دانند. شاید ما قدر این تیم را نمی‌دانیم. قدر صبای قم را ندانستند و بعد از چند سال حسرتش را می‌خورند. الان هم همه حسرت رفتن تیم سوهان محمدسیما را خواهند خورد.

قلی‌زاده با اشاره به حضور سوهان محمدسیما در رده‌های مختلف سنی لیگ برتر عنوان کرد: همه تیم‌های پایه را در سطح لیگ برتر داریم و نتایج خوبی هم گرفته‌ایم. این نشان می‌دهد جوانان قم، فوتسال را خیلی دوست دارند. این تیم را مانند فرزند خودم بزرگ کردم، اما چاره‌ای جز فروش آن ندارم. یکی دو بازیکن که حیف است در چنین تیم‌هایی بازی کنند، کارهایی می‌کنند که آدم از تیمداری پشیمان می‌شود.

وی افزود: این بازیکنان برای دریافت مطالبات خود، افرادی را به خانه ما می‌فرستند و خانواده‌ام را تهدید می‌کنند. هر کسی بخواهد می‌تواند مرا در دفتر کارم ببیند. بعد از فروش تیم می‌گویم آنها چه کسی بودند و شاید فوتسال آنها تمام شود. به‌خاطر آسایش خودم و خانواده‌ام امتیاز تیم را می‌فروشم و با همه شرمندگی به جوانان قم می‌گویم نمی‌توانم ادامه دهم.

مالک باشگاه سوهان محمدسیما با بیان اینکه بازگو کردن اقدام برخی بازیکنان خجالت‌آور است، به تسنیم گفت: وقتی می‌دیدم تیم شرایط بدی دارد و وضعیت مالی خودم هم خوب نیست، خودروی خودم را برای حل مشکل تیم فروختم. برخی بازیکنان هم در هر شرایطی از باشگاه حمایت کردند. چون از کنار همین تیم دیده شدند، اما برخی بازیکنان افرادی را می‌فرستادند که بررسی می‌کنند من چه ساعتی خانه نیستم و در آن ساعت خانواده‌ام را می‌ترسانند.

قلی‌زاده درخصوص کمک مدیران استان قم از سوهان محمدسیما اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان، مبلغی به ما کمک کرد، اما می‌خواهم بدانم چگونه تیمی مانند صبا با هزینه ۱۶،۱۵ میلیاردی اداره می‌شد؟ حداکثر مبلغی که از این مجموعه می‌خواستیم، ۵۰۰ میلیون تومان بود که اگر این مبلغ را داشتیم، با همه بازیکنان تسویه حساب می‌کردیم. می‌توانستند اسپانسرهایی برای ما بگیرند تا با بازیکنان تسویه کنیم، بازیکنان خوبی بگیریم و برای قهرمانی بجنگیم.

«مشکلات مالی باعث می‌شود همیشه به فکر فرار باشیم.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: فکر می‌کنم دِینم را به شهرمان ادا کردم و اگر کسی در قم تیم را بخواهد، پس از توافق آن را با کمال میل می‌دهم. روز پنجشنبه نشستی با مدیر کل ورزش و جوانان قم خواهیم داشت تا ببینم راهکاری دارند یا خیر. پس از آن واگذاری یا عدم واگذاری باشگاه قطعی خواهد شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.