کد خبر : 154012
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 - 10:56
-

پرهیزکار: فیفا هنوز برای جام جهانی فوتسال به جمع‌بندی نرسیده است

پرهیزکار: فیفا هنوز برای جام جهانی فوتسال به جمع‌بندی نرسیده است

رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه بخش عمده‌ای از برنامه‌های فوتسال ایران منوط به اعلام تاریخ جام جهانی است، گفت: ظاهرا فیفا هنوز برای تعیین این تاریخ به جمع‌بندی نرسیده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، داود پرهیزکار با اشاره به لغو جلسه مشترک کمیته فنی فوتسال با سازمان لیگ فوتسال گفت: قرار بود این جلسه روز یکشنبه برگزار شود اما فیفا تاریخ جام جهانی را اعلام نکرد. بخش عمده ای از برنامه های فصل آینده ما چه در رده ملی و چه باشگاهی منوط به تعیین تاریخ جام جهانی است.

وی ادامه داد: ظاهرا فیفا هنوز به جمعبندی نرسیده که جام جهانی یک سال به تعویق بیافتد. احتمال می دهیم جلسه فیفا یکبار دیگر این هفته برگزار شود. ۴۸ ساعت بعد از اعلام فیفا، ما هم در کمیته فنی و سازمان لیگ جلسه خود را برای برنامه ریزی اردوهای ملی و تعیین تقویم لیگ برتر فوتسال برگزار می کنیم.

رئیس کمیته فوتسال تاکید کرد: اگر فیفا جام جهانی را یک سال عقب اندازد ما هم حتما با کنفدراسیون آسیا برای تعویق جام ملت ها مکاتبه خواهیم کرد.

پرهیزکار همچنین درباره اظهارات حسن روحانی رئیس جمهوری ایران مبنی بر بازگشایی پلکانی اماکن ورزشی و احتمال برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال گفت: اظهارات رئیس جمهور باید بخشنامه شود. اگر اینطور باشد می توان حداقل اردوهای ملی را برگزار کرد و باشگاه ها هم تمریناتشان را شروع کنند. البته با خروجی جلسه فیفا درباره جام جهانی می توان راحت‌تر برنامه ریزی کرد.

وی در خصوص قوانین جدید داوری در فوتسال گفت: این قوانین هنوز به ما ابلاغ نشده است. مسئولیت اجرای قوانین داوری بر عهده کمیته داوران است و ما هم اگر لازم باشد روی کلیات نظر می دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.