کد خبر : 154552
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 - 12:28
-

قلی زاده: حضور نیافتن محمد سیما در لیگ ۹۹ کاملاً جدی است

قلی زاده: حضور نیافتن محمد سیما در لیگ ۹۹ کاملاً جدی است

مدیر عامل باشگاه سوهان محمد سیمای قم تأکید کرد: اگر این باشگاه امسال از حمایت استان بهره مند نشود نمی‌تواند در لیگ برتر فوتسال شرکت کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیر عامل باشگاه سوهان محمد سیمای قم تأکید کرد: اگر این باشگاه امسال از حمایت استان بهره مند نشود نمی‌تواند در لیگ برتر فوتسال شرکت کند.

رسول قلی زاده اظهار داشت: در شرایطی که تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال در تدارک برنامه‌های خود برای فصل آتی هستند اوضاع در باشگاه سوهان محمد سیما مسکوت است و نمی‌دانیم در لیگ برتر فوتسال ۹۹ شرکت خواهیم کرد یا خیر.

وی افزود: بابت لیگ ۹۸ بدهی داریم و اگر بخواهیم در لیگ ۹۹ شرکت کنیم تنها در شرایطی قادر به این کار خواهیم بود که حامی مالی داشته باشیم و استان از ما حمایت کند در غیر این صورت، حضور در لیگ امکان پذیر نیست و حضور نیافتن تیم سوهان محمد سیما در لیگ ۹۹ کاملاً جدی است.

مدیر عامل باشگاه سوهان محمد سیما گفت: یک ملک و یک خودرو بابت هزینه‌های این تیم خرج کرده‌ام و دیگر قادر نیستم بابت تیم هزینه کنم. چندی قبل هم موضوع فروش امتیاز تیم مطرح شد و حتی با مشتری مذاکره هم انجام شد اما اداره کل ورزش و جوانان قم با خروج تیم از قم موافقت نکرد.

قلی زاده بیان داشت: زمانی که اداره کل ورزش و جوانان قم اجازه ندهد امتیاز این تیم به فروش برسد و ما هم توان تیمداری نداشته باشیم نتیجه این می‌شود که امتیاز تیم در لیگ برتر از بین می‌رود و اگر عده‌ای فکر می‌کنند مثل هر سال در آخرین هفته‌ها، تیم با حداقل‌ها بسته و بدون پشتوانه وارد لیگ می‌شود، در اشتباه است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امتیاز تیم سوهان محمد سیما می‌تواند از سوی اداره کل ورزش و جوانان به حامی مالی یا مجموعه دیگری برای حضور در لیگ منتقل شود، گفت: این تیم، خصوصی است و مالک شخصی دارد و تصمیم گیری در مورد امتیاز و حضور یا عدم حضور آن در لیگ بسته به مالکیت آن است. اگر مجموعه استان اعم از اداره کل ورزش و جوانان یا سایر نهادها پیشنهاد یا گزینه‌ای برای خرید امتیاز یا حمایت مالی دارند ما از تعامل استقبال می‌کنیم.

مدیر عامل باشگاه سوهان محمد سیما تصریح کرد: آنچه به طور قطع و یقین می‌توانم بگویم این است که موضوع غیبت تیم سوهان محمد سیمای قم در لیگ برتر فوتسال ۹۹ جدی است و اگر حمایت مورد نیاز پشت این تیم نباشد یا حامی مالی نداشته باشیم قصد نداریم به هیچ عنوان به صورت دست و پا شکسته و بدون پشتوانه در لیگ حضور یابیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.