کد خبر : 155813
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1399 - 13:28
-

بارانی: براساس رده‌بندی قهرمان لیگ هستیم

بارانی: براساس رده‌بندی قهرمان لیگ هستیم

سرمربی تیم فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز گفت: اگر قرار باشد که قهرمان این فصل توسط سازمان لیگ اعلام شود، ما براساس جدول رده‌بندی قهرمان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، «مینا بارانی» اظهار داشت: سازمان لیگ قرار بود در خصوص برگزاری مرحله حذفی لیگ برتر فوتسال هفته گذشته به ما اطلاع دهد اما هنوز خبری نشده است و تماسی هم نگرفته‌اند. زیرا سازمان لیگ جلسه‌ای را هفته گذشته برگزار کرد و نامه‌ای برای ادامه مسابقات به وزارت ورزش و جوانان فرستاد اما وقتی تماسی نگرفتند به این معناست که هنوز وزارت ورزش پاسخی نداده است.

وی افزود: ارزش ندارد تا برای سه مسابقه مرحله حذفی ۱/۵ درگیر تمرین و حضور در این رقابت‌ها باشیم. زمان زیادی نداریم و وضعیت لیگ باید مشخص شود و بازیکنان باید در فصل نقل و انتقالات تصمیمات جدی بگیرند. برخی از فدراسیون‌ها چون والیبال و بسکتبال براساس رده‌بندی مسابقات لیگ را تمام کرده‌اند. چه اصراری است تا مرحله حذفی برگزار شود. تیم شرکت ملی حفاری همه تلاش خود را برای رسیدن به قهرمانی انجام داد. همه تیم‌ها در طول فصل باید تلاش خود را برای قهرمانی بکنند و اینکه بگویند بیشتر انرژی خود را برای مرحله پلی‌آف گذاشته‌اند، صحیح نیست و باید از تمام فرصت خود در برابر همه تیم‌ها در طول فصل استفاده کنند.

سرمربی تیم ملی حفاری اهواز گفت: اگر فصل بعد در مهر یا شهریور آغار شود هنوز سازمان لیگ برنامه‌ای برای آن ندارد. نمی‌دانیم لیگ فصل بعد با این شرایط برگزار می‌شود یا خیر. اگر برپا شود اینگونه نباشد که وسط راه بدلیل اوج کرونا دوباره مسابقات را تعطیل کنند. باید سازمان لیگ به‌سرعت تصمیم بگیرد و قهرمان را اعلام کند و اگر پلی‌آف نبود قهرمان بودیم. در صورت اعلام قهرمان به‌وسیله سازمان لیگ، ملی حفاری براساس رده بندی قهرمان لیگ برتر می‌شود.

وی ادامه داد: جدای از همه این مسایل بدلیل برگزاری مرحله پل‌ آف بسیاری از ملی‌پوشان دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند و باید فدراسیون برنامه درستی را برای تیم ملی برای حضور در جام جهانی برزیل و جام ملت‌های آسیا داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.