کد خبر : 155826
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1399 - 15:37
-

صانعی: مسئولان از قهرمانی فوتسال بانوان استفاده رسانه‌ای کردند/پاداش نمی‌دهید حداقل عذرخواهی کنید

صانعی: مسئولان از قهرمانی فوتسال بانوان استفاده رسانه‌ای کردند/پاداش نمی‌دهید حداقل عذرخواهی کنید

مشاوره فنی سابق تیم ملی فوتسال بانوان گفت: مسئولان سابق فدراسیون فوتبال قول پرداخت پاداش به بانوان دادند اما معلوم نیست این پول‌ها کجا رفته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی درباره انتقاداتی که این روزها به عدم پرداخت پاداش بانوان فوتسالیست در جام ملت‌های ۲۰۱۸ آسیا مطرح می‌شود، اظهار داشت: این طوری نبوده که بچه‌ها برای پاداش بازی کنند، ‌آنها برای مردم کشورشان مسابقه دادند. مسئولان آن زمان قول پاداش دادند که عمل نکردند حالا ناراحتی بازیکنان از همین است که چرا این قول داده شده است.

وی افزود: در حال حاضر همه از این مسئولیت شانه خالی کردند. مسئولان آن زمان بعداز قهرمانی بانوان استفاده رسانه‌ای کردند، قول پاداش دادند اما حالا هر کسی این مسئولیت را به دیگری محول می‌کند. معلوم نیست این پول کجا رفته، بهتر این بود که آن زمان این پاداش پرداخت می‌شد نه حالا که ارزشی ندارد.

مشاوره فنی سابق تیم ملی فوتسال بانوان با اشاره به اینکه صحبت‌های مطرح شده مانند داستان چوپان دروغگوست، تصریح کرد: اگر برای آینده باز هم مسئولان قولی بدهند کسی باور نمی‌کند. البته از تلاش و زحمت بازیکنان چیزی کم نمی‌شود اما این اتفاقات یک نوع بی‌انگیزگی در بانوان ایجاد خواهد کرد. بازیکنان فوتسال الگوی ورزش زنان هستند. بنابراین با این شرایط نباید انتظار داشته باشیم در آینده بانوان به این رشته بپردازند.

صانعی خاطرنشان کرد: الان ارزش پاداش‌ها یک پنجم شده، نمی‌دانم شاید فردا به اندازه یک سکه برسد اما ما باید جایگاه اجتماعی بازیکنان را بالا ببریم. کسی که قول داده حداقل عذرخواهی کند و بگوید نمی‌توانیم پول را بدهیم. بچه‌ها هم توقعی ندارند اما به حق آنها نباید توهین کنیم. مسئولان ببینند مشکلات بانوان چیست، از آنها خواهش می‌کنم شرایط شغلی را برای این بازیکنان فراهم کنند چرا که آینده آنها باید تامین شود. لازم نیست پول بدهند برایشان شغل ایجاد کنند.

وی با طرح این سؤال که به جز فوتسال کدام رشته تیمی زنان در آسیا قهرمان بوده، گفت: ژاپن در فوتبال دنیا قهرمان جهان شده است. ما اختلاف زیادی در رشته فوتبال با کشورهای آسیایی داریم. اگر همین برخوردها ادامه داشته باشد ممکن است همین قهرمانی‌های آسیا چند سال آینده برای ما رویا و دست نیافتنی باشد. الان ۲۰ میلیون تومان ارزش ریالی ندارد. ما این ارزش‌های مادی را نبینیم بلکه به اثرات پرداخت این پاداش‌ها توجه کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.