کد خبر : 155820
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1399 - 13:52
-

احتمال بازگشت سپهر محمدی به گیتی پسند

احتمال بازگشت سپهر محمدی به گیتی پسند

طبق شنیده‌ها سپهر محمدی دروازه بان تیم ملی فوتسال کشورمان قصد دارد فصل بعد را در تیم سابقش یعنی گیتی پسند اصفهان بازی کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال گازپروم روسیه که در ترکیب خود سپهر محمدی دروازه بان تیم ملی کشومان را در اختیار دارد این فصل در مسابقات لیگ برتر روسیه موفق شده نمایش فوق العاده‌ای داشته باشد و کارشناسان فوتسال روسیه این تیم را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر می‌دانند. در حالی که رقابت‌های لیگ برتر فوتسال روسیه هنوز تمام نشده، اما از باشگاه گازپروم خبر رسیده که این تیم با ۵ بازیکن خود برای فصل بعد به توافق نرسیده و به احتمال بسیار زیاد آن‌ها از این تیم جدا خواهند شد و یکی از این بازیکنان، سپهر محمدی دروازه بان تیم ملی فوتسال کشورمان است.

محمدی که در این فصل موفق شده بود عملکرد بسیار خوبی در درون دروازه گازپروم داشته باشد، گویا با مسئولان این باشگاه به توافق نرسیده و قرار است از این تیم جدا شود. شنیده‌ها حاکی از آن است در صورتی که سپهر محمدی هیچ پیشنهادی از کشور‌های اروپایی دریافت نکند به احتمال بسیار زیاد به تیم سابقش یعنی گیتی پسند اصفهان بر می‌گردد.

یک منبع آگاه در باشگاه گیتی پسند اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره اینکه آیا باشگاه گیتی پسند با محمدی صحبتی انجام داده است؟ اظهار داشت: باشگاه گیتی پسند خانه سپهر محمدی است و او هر موقع که بخواهد می‌تواند به این تیم بر گردد و ما هم از او استقبال خواهیم کرد.  همچنین بین باشگاه گیتی پسند و سپهر محدی همیشه تعامل بسیار خوبی وجود داشته و ما هم خیلی دوست اریم که او دوباره در تیم ما بازی کند. فعلا که هیچ صحبتی با این بازیکن انجام نداده ایم و در صورتی که موقعیت آن فراهم شود قطعا با او وارد مذاکره خواهیم شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.