کد خبر : 155831
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1399 - 15:49
دسته‌بندی نشده
-

شیرزاد:عدم دریافت مطالبات کادر پزشکی را تایید می‌کنم/ کادر پزشکی به دلیل نیامدن پاسخ تست کرونا به اردو ملحق نشدند

شیرزاد:عدم دریافت مطالبات کادر پزشکی را تایید می‌کنم/ کادر پزشکی به دلیل نیامدن پاسخ تست کرونا به اردو ملحق نشدند

فیزیوتراپ تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید کادر پزشکی به دلیل نیامدن پاسخ تست کرونا به اردو ملحق نشدند و پس از آمدن پاسخ تست‌ها به تمرینات می‌پیوندند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، میثم شیرزاد پزشک تیم ملی فوتسال ایران در ارتباط با عدم حضور کادر پزشکی در اردوی تیم ملی فوتسال ایران اظهار داشت: با هماهنگی سرمربی تیم ملی قرار بر این شد پس از اینکه پاسخ تست‌های کرونا آمد، به اردو ملحق شویم. امروز عصر جواب تست‌ها می‌آید و من به عنوان فیزیوتراپ تیم ملی به تمرینات می‌روم.

وی در ادامه در خصوص استعفای اعضای کادر پزشکی، تصریح کرد: اینکه آیا سایر اعضای کادر پزشکی به تمرینات می‌آیند یا خیر یا استعفا داده‌اند را نمی‌دانم، اما به نظرم اخباری که در مورد استعفای اعضای کادر پزشکی تیم ملی منتشر شده در مقطع زمانی فعلی درست نیست و باید صبر کنند ببینند آیا با شروع تمرینات کادر پزشکی می‌آیند یا خیر.

عضو کادر پزشکی تیم ملی فوتسال ایران در پایان پیرامون غیبت این کادر در اردوی تیم خاطرنشان کرد: الان برای صحبت کردن در مورد این موضوع زود است و اگر کادر پزشکی در اردو حاضر نشد باید دلیل را پرس و جو کرد. من عدم دریافت مطالبات کادر پزشکی را تایید می‌کنم، اما در مورد جزییات آن بهتر است با مسئولان مالی فدراسیون فوتبال صحبت کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.