کد خبر : 155877
تاریخ انتشار : جمعه 6 تیر 1399 - 1:03
-

یاری:هنوز به شکل رسمی با استقلال صحبت نکردم/همیشه آرزو داشتم در استقلال مربیگری کنم

یاری:هنوز به شکل رسمی با استقلال صحبت نکردم/همیشه آرزو داشتم در استقلال مربیگری کنم

بعد از صحبت هایی که درخصوص حضور استقلال در لیگ فوتسال زنان صورت گرفته؛ یک گزینه جدی سرمربی گری این تیم هم معرفی شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که لیگ برتر فوتسال زنان به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا هنوز به پایان نرسیده، زمزمه هایی در خصوص حضور استقلال در لیگ سال آینده به گوش می رسد.

در حال حاضر شهناز یاری که در تیم ملی هم فعالیت دارد به عنوان یکی از گزینه های اصلی سرمربی گری استقلالی ها مطرح شده است. کسی که بارها درباره علاقه اش به استقلال صحبت کرده و به نظر می رسد این باشگاه می تواند با یاری به توافق برسد.

یاری در خصوص اینکه آیا تاکنون پیشنهاد رسمی همکاری به او داده شده یا نه، گفت: من هنوز به شکل رسمی با استقلال صحبت نکردم و پیشنهادی هم داده نشده اما من به عنوان یکی از علاقمندان این باشگاه، از این پیشنهاد استقبال می کنم. همیشه آرزو داشتم که بتوانم در تیم مورد علاقه ام فعالیت کنم.

سرمربی فوتسال با بیان اینکه حضور استقلال در لیگ می تواند نتیجه خوبی دربرداشته باشد، گفت: قطعا حضور تیم های پرطرفدار فوتبال در لیگ زنان می تواند به این بخش کمک کند و امیدوار هستیم این اتفاق رخ بدهد و ما شاهد تیم های حرفه ای در لیگ فوتبال و فوتسال زنان باشیم.

این اتفاق در حالی صورت گرفته که پیش از این صحبت هایی در خصوص حضور استقلال در لیگ برتر والیبال زنان هم به گوش رسیده است اما معلوم نیست این تیمداری استقلال و تصمیماتی که سعادتمند گرفته تا چه اندازه حرفه ای است. تیمی که مشکلات عجیب و غریبی را پیش روی خود می بیند چگونه می تواند در بخش زنان هم فعالیت درستی داشته باشد.

اینکه تیم ها بدون شناخت از بخش زنان در لیگ های آن ها حاضر شوند و صرف حضور یک نام برایشان اهمیت داشته باشد هیچ گاه نتیجه مثبتی برای زنان ورزشکار نخواهد داشت و اتفاقا به ضررشان هم خواهد بود. چرا که در ابتدا با نام یک تیم مطرح قرارداد امضا می کنند اما در نهایت فقط مسئولان هستند که از این تیمداری استفاده می کنند و هیچ درآمد خاصی به فوتسالیست ها نمی رسد. حتی در برخی موارد دستمزدهای آن ها نیز ناقص پرداخت شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.