کد خبر : 156288
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 تیر 1399 - 9:30
-

باجیوند : باید تصمیمی بگیریم که پرسپولیس، سپاهان و تراکتور معترض نشوند

باجیوند : باید تصمیمی بگیریم  که پرسپولیس، سپاهان و تراکتور معترض نشوند

عضو هیئت رییسه سازمان لیگ فوتسال گفت: درخواست استقلال بررسی شد و باید به‌گونه‌ای تصمیم بگیریم که اگر پرسپولیس، سپاهان یا تراکتور هم خواستند بیایند، معترض نشوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین باجیوند در ارتباط با بررسی درخواست باشگاه استقلال برای حضور در لیگ برتر فوتسال در جلسه هیئت رییسه سازمان لیگ، اظهار داشت: باشگاه استقلال از سازمان لیگ درخواست کرده به این باشگاه امتیاز حضور در لیگ برتر فوتسال را اعطا کند و این موضوع در جلسه هیئت رییسه بررسی شد.

وی در ادامه در خصوص مباحث مطرح شده در جلسه هیئت رییسه، تصریح کرد: در این جلسه سوابق این باشگاه بررسی شد و نگرانی‌هایی در این مورد وجود داشت چون استقلال پیش از این هم در لیگ فوتسال حضور داشته، اما تیم‌داری در فوتسال را رها کرده است. در روز‌های قبل سازمان لیگ درگیر پلی‌آف فینال لیگ برتر بود و در جلسه بعدی هیئت رییسه از مدیران باشگاه استقلال هم دعوت می‌شود که توضیحات خود را ارائه کنند.

عضو هیئت رییسه سازمان لیگ فوتسال در پایان درباره اینکه این سازمان چه تصمیمی در آینده خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: ما باید به گونه‌ای تصمیم بگیریم که اگر در آینده باشگاه‌هایی مثل پرسپولیس، سپاهان و تراکتور هم خواستند به لیگ برتر فوتسال بیایند، معترض نشوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.