کد خبر : 156312
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 تیر 1399 - 13:14
-

سوم مرداد ؛ زمان از سرگیری لیگ بانوان

سوم مرداد ؛ زمان از سرگیری لیگ بانوان

ادامه مسابقات مرحله حذفی لیگ برتر فوتسال زنان با توجه به بحران کرونا و با تصمیم سازمان لیگ از سوم مرداد از سرگرفته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ادامه مسابقات مرحله حذفی لیگ برتر فوتسال زنان با توجه به بحران کرونا و با تصمیم سازمان لیگ از سوم مرداد از سرگرفته می‌شود.

بازیکنان و سرمربیان تیم‌های باشگاهی بمدت چهار ماه است که بدلیل بحران کرونا منتظر تصمیم سازمان لیگ برای تعطیلی یا ادامه مسابقات مرحله حذفی هستند. بر این اساس امروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه برپایه مصوبه جلسه مسوولان سازمان لیگ فوتسال و مسوولان فدراسیون فوتبال، رقابت‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال زنان به صورت نیمه تمام باقی بماند.

اما «مینا بارانی» سرمربی تیم ملی حفاری اهواز  این خبر را تکذیب کرد و اظهار داشت: «شیرین نصیری» مسوول برگزاری مسابقات فوتسال زنان امروز بعد از جلسه به سرپرست تیم اطلاع داد تا از شنبه تمرینات خود را آغاز کنیم.

وی افزود: نصیری زمان برگزاری مسابقات مرحله حذفی را از سوم مرداد ماه اعلام کرد و این تاریخ قطعی است و نمی‌دانم خبر نیمه تمام ماندن لیگ از کجا آمده است. اگر این خبر صحت دارد، چرا مسوول برگزاری مسابقات فوتسال زنان به ما تاریخ برگزاری مرحله حذفی را عنوان کرد.

«فاطمه شریف» سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان نیز گفت: نصیری با ما تماس گرفت و این خبر را تکذیب کرد. این خبرها بازی رسانه‌ای و اینکه سایت معتبری چنین خبری بزند، عجیب است.

پیثس از این سازمان لیگ تصمیم گرفته بود تا این مسابقات در ۱۳ تیر برگزار شود اما بدلیل بحران کرونا در خوزستان برگزاری این رقابت‌ها در این تاریخ لغو شد.

تیم شرکت ملی حفاری اهواز، هیات فوتبال خراسان، مس رفسنجان و سایپا تیم‌های راه یافته به مرحله حذفی لیگ برتر هستند.

دیدار اول این مسابقات در اسفند سال گذشته برگزار شد که هیات فوتبال خراسان برابر رفسنجان به تساوی رسید و ملی حفاری موفق به برد سایپا شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.