کد خبر : 156344
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 تیر 1399 - 16:56
-

شمسایی:وجود شخصی مثل خسوس در تیم ملی به عنوان بزرگتر فن فوتسال، واجب بود/او پایه و اساس تیمی را درست کرد که سوم جهان شد/جایگاه حیدریان بالاتر از این جایگاه‌ها است/به انتخاب عمادی احترام بگذاریم

شمسایی:وجود شخصی مثل خسوس در تیم ملی به عنوان بزرگتر فن فوتسال، واجب بود/او پایه و اساس تیمی را درست کرد که سوم جهان شد/جایگاه حیدریان بالاتر از این جایگاه‌ها است/به انتخاب عمادی احترام بگذاریم

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال گفت: بازیکنان تیم ملی از اضافه شدن «خسوس کاندلاس» به کادرفنی تیم ملی خوشحال هستند و باید این اتفاق را به فال نیک بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، «وحید شمسایی» در مورد بازگشت کاندلاس به کادرفنی تیم ملی، بیان داشت: فارغ از هر بحثی، اعتقاد دارم که با آمدن خسوس، بار فنی تیم ملی فوتسال بیشتر می‌شود. او علاوه بر اینکه مدرس سرشناسی در فوتسال است، مربی تیم‌های بزرگی در جهان بوده و این موضوع می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

وی ادامه داد: زمانی که خسوس سرمربی تیم ملی فوتسال بود، من به دلیل برخی انتخاب‌ها با او بحث و جدل داشتم اما حالا بعد از گذشت چندین سال می‌بینم که او پایه و اساس تیمی را درست کرد که آن تیم سوم جهان شد. او اساس آن تیم را درست کرد و «سیدمحمد ناظم‌الشریعه» از آن تیم به خوبی بهره‌برداری کرد. به نظر من با فراز و نشیب‌هایی که تیم ناظم‌الشریعه داشت، وجود شخصی مثل خسوس در تیم ملی به عنوان بزرگتر فن فوتسال، واجب بود.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال افزود: برخی صحبت‌هایی مبنی بر حقوق و دستمزد خسوس کردند که به نظر من ما اگر می‌خواهیم به تیم ملی فوتسال کمک کنیم باید از این هزینه‌ها بپردازیم. امیدوارم فدراسیون فوتبال به پاداش‌ها و حقوق کادرفنی تیم ملی نیز توجه  و مشکلات آنان را حل کند. آیا اگر افرادی که در فدراسیون هستند حقوقی نگیرند، می‌توانند زندگی کنند؟ پزشکان تیم ملی به همین دلیل استعفا کردند. این موضوع اصلا خوب نیست.

شمسایی در خصوص حضور «محمدرضا حیدریان» در تیم ملی فوتسال به عنوان دستیار، گفت: آدم‌ها می‌توانند برای خودشان هر تصمیمی بگیرند. به طور قطع هرکسی صلاح خودش را به خوبی می‌داند اما از نظر من جایگاه حیدریان به عنوان اسطوره فوتسال ایران، بالاتر از این جایگاه‌ها است. ما اگر بخواهیم تاریخ فوتسال را ورق بزنیم، حیدریان در صفحه نخست جا دارد. به هر حال به تصمیم حیدریان بزرگ احترام می‌گذارم و امیدوارم که حضور او در تیم ملی بتواند کمک خوبی به این تیم باشد.

وی در مورد انتخاب «مصطفی عمادی» به عنوان سرمربی‌گری تیم ملی «ب»، تصریح کرد: وقتی کمیته فوتسال به این جمع‌بندی رسیده است، باید به آن احترام بگذاریم. برخی مربیان با من در رابطه با این موضوع تماس گرفتند؛ من به آن‌ها گفتم که بیایید به این انتخاب احترام بگذارید و حمایت کنید. چرا وقتی کسی انتخاب می‌شود برخی خوشحال و برخی ناراحت می‌شوند؟ عمادی دوست و همبازی من بوده و من او را به خوبی می‌شناسم. درست است که او کمی از فوتسال دور بوده اما در گذشته در تیم‌های ملی و کمیته فنی فوتسال حضور داشته و کلاس‌های مربیگری را پشت سر گذاشته است. ما باید از تشکیل تیم «ب»  خوشحال باشیم و آن را به فال نیک بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.