کد خبر : 156340
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 تیر 1399 - 14:47
-

غفاری: حواشی لیگ برتر ربطی به سازمان لیگ ندارد/ برخی برای رسیدن به منفعتی اظهار نظر می‌کنند

غفاری: حواشی لیگ برتر ربطی به سازمان لیگ ندارد/ برخی برای رسیدن به منفعتی اظهار نظر می‌کنند

عضو هیت رئیسه سازمان لیگ فوتسال گفت: کسانی که حواشی فینال را به وجود آورده اند می خواهند آن را به سازمان لیگ ربط دهند و به دنبال دیده شدن و مطرح کردن خود هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا غفاری در خصوص بازی فینال لیگ برتر اظهار داشت : برای برگزاری این دیدار برنامه ویژه توسط سازمان لیگ انجام شد تا فینالی در خور شأن فوتسال کشور برگزار شود، بازی از لحاظ فنی از سطح بالایی برخوردار بوده و حتی نسبت به بازی رفت شاهد کیفیت بهتری بودیم.

  عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال افزود: کسانی که حواشی فینال لیگ برتر را به وجود آوردند می خواهند آن را به سازمان لیگ ربط دهند و به دنبال دیده شدن و مطرح کردن خود هستند. اینکه مربیان و بازیکنان بین همدیگر کری دارند هیچ ربطی به مجموعه سازمان لیگ ندارد، در زمان برگزاری بازی هیچ مشکلی به وجود نیامد که نشان از کار درست مسئولین برگزاری دارد.

غفاری در خصوص حضور هواداران در بازی برگشت گفت: اینکه بعضی از افراد در مصاحبه های خود این موضوع را مطرح کردند واقعا خنده دار است. تمام افرادی که در سالن حضور داشتند جز عوامل دو تیم، عوامل برگزاری مسابقه و جامعه خبری بودند، حتی تعدادی از آقای جابری دلخور شدند که چرا برای آنها کارت ورود به سالن صادر نکرد. با تمام تلاشمان پروتکل ها و قوانین را رعایت کردیم.

غفاری در پاسخ به این سوال که یکی از اعضای کمیته فنی گفته است که رئیس سازمان لیگ و کمیته فنی باید یک نفر باشد گفت:  این افراد برای رسیدن به منفعت چنین اظهاراتی را مطرح می‌کنند، تصمیم گیرنده در این خصوص فدراسیون فوتبال است نه افرادی که خود را مالک فوتسال می‌دانند، کمیته فنی وظیفه رسیدگی به مسائل تیم‌های ملی را دارد سازمان لیگ نیز وظیفه رسیدگی به امور باشگاه ها و برگزاری مسابقات در تمامی سطوح را دارد که این دو کار کاملاً از یکدیگر مجزا هستند، در مواردی که نیاز است این دو مجموعه با یکدیگر همکاری می‌کنند، اما هر کدام از آن‌ها جوابگو عملکرد خود هستند و کاری به عملکرد دیگری ندارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.