کد خبر : 156353
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 تیر 1399 - 17:12
-

ناظم الشریعه:مسئولان استان فارس کمک کنند تا هر چه زودتر سالن صدرا آماده شود

ناظم الشریعه:مسئولان استان فارس کمک کنند تا هر چه زودتر سالن صدرا آماده شود

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: ۶ تیم خارجی برای شرکت در نخستین دوره جام بین‌المللی فوتسال صدرا شیراز دعوت شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید محمد ناظم الشریعه افزود: مکاتبه با کشورهای بلاروس، اسلواکی، کویت، عراق ، آذربایجان و فرانسه صورت گرفته تا در جام صدرا به همراه تیم ملی ایران شرکت کنند.

وی اضافه کرد: پس از لغو جام کاسپین که قرار بود از سوم تا ششم تیرماه ۹۹ به میزبانی تهران برگزار شود، بر آن شدیم تا برای آمادگی هر چه بیشتر تیم ملی فوتسال ، جام صدرا شیراز را راه‌اندازی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: جام صدرا از بیست و دوم شهریور لغایت سوم مهرماه ۹۹ در سالن بین‌المللی صدرا شیراز برگزار می‌شود.

مسوولان کمک کنند سالن صدرا زودتر آماده شود 

ناظم ‌الشریعه با اشاره به اینکه مسوولان استان فارس کمک کنند تا هر چه زودتر سالن صدرا آماده این رقابت‌های مهم شود، بیان داشت: برگزاری جام صدرا شیراز بهترین فرصت برای توسعه ورزش و همچنین گردشگری در فارس است از این رو از استاندار این استان که فوتبالیست بوده است می‌خواهیم کمک کنند تا این سالن پیش از شروع مسابقه‌ها به بهره‌برداری برسد.

مسوول ورزش و جوانان شهرک صدرا گفت: هم اینک حدود ۶۰ درصد از این سالن ساخته شده است و چندی پیش هم حبیب‌الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهر سازی از این سالن بازدید و از روند پیشرفت احداث آن ابراز رضایت کرد.

ناظم الشریعه افزود: این سالن که در فضایی به مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع و با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در دست احداث است، ۲ هزار و ۲۰۰ تماشاگر می‌توانند با تمام امکانات حرفه‌ای از برگازی رقابت‌های مختلف در این مکان دیدن کنند ضمن اینکه جایگاه بانوان نیز ورودی و خرو جی مجزا با سرویس بهداشتی دارد.

ناظم الشریعه : مسوولان استان فارس به ویژه استاندار کمک کنند این سالن برای برگزاری رقابت‌های جام صدرا آماده شود 

وی بیان کرد: این سالن به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توان در آن مسابقه‌های فوتسال، هندبال، والیبال و بسکتبال را به صورت حرفه‌ای برگزار کرد تا علاقه‌مندان به ورزش در این شهر جدید که جمعیت زیادی را در خود جای داده است، بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

شهر جدید صدرا که در دهه هفتاد برای اسکان سرریز جمعیت کلانشهر شیراز احداث شد، در فاصله ۲۰ کیلومتری شمال غربی شیراز قرار دارد و هم اینک بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در این شهر ساکن هستند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد این تیم هم اظهار داشت: چندی پیش و در ایام کرونا، نخستین اردوی تیم ملی فوتسال را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کردیم و می‌کوشیم تا پیش از شروع جام بین‌المللی صدرا چند اردوی دیگر تدارک ببینم.

ناظم الشریعه ادامه داد: محمدرضا حیدریان بازیکن سابق تیم استقلال تهران و تیم ملی را به عنوان مربی برگزیدیم و به دنبال آن هستیم تا خسوس کاندلاس اسپانیایی را که سابقه همکاری با تیم ملی فوتسال را دارد به جمع کادر فنی اضافه کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.