کد خبر : 156389
تاریخ انتشار : شنبه 14 تیر 1399 - 10:47
-

پرهیزکار : نام های مطرح برای سرمربیگری امید ، گمانه زنی بوده است / خسوس خیلی دوست دارد در تیم ملی ایران باشد

پرهیزکار : نام های مطرح برای سرمربیگری امید ، گمانه زنی بوده است / خسوس خیلی دوست دارد در تیم ملی ایران باشد

رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه «خسوس کاندلاس» برای مذاکرات حضوری باید به ایران بیاید، گفت: نام مربیانی که برای حضور در تیم فوتسال امید مطرح شده، گمانه‌زنی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه «خسوس کاندلاس» برای مذاکرات حضوری باید به ایران بیاید، گفت: نام مربیانی که برای حضور در تیم فوتسال امید مطرح شده، گمانه‌زنی است.

داود پرهیزکار، درباره ابهامات ایجاد شده در خصوص تشکیل تیم دوم فوتسال ایران اظهار کرد: ابتدا باید بگویم نام این تیم، تیم زیر ۲۳ سال یا همان امید است. اینکه گفته می شود تیم ملی «ب» درست نیست. این تیم را در سال های گذشته هم داشته ایم و به مسابقاتی اعزام می کنیم که شرایط سنی آنها مطابق با این تیم باشد.

رئیس کمیته فوتسال خاطرنشان کرد: در مسابقاتی هم که تیم ملی بزرگسالان به هر دلیل امکان شرکت نداشته باشد، تیم زیر ۲۳ سال را اعزام می کنیم.

پرهیزکار درباره اینکه حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال اعلام کرده بود از بازیکنان بزرگسال هم در این تیم استفاده می شود و نامش را تیم ملی «ب» گذاشته بود، تصریح کرد: در فوتبال هم تیم زیر ۲۳ سال داریم که برای بعضی از تورنمنت ها اجازه دارند دو یا سه بازیکن بزرگسال به لیست خود اضافه کنند. منظور حسین شمس هم همین است. اگر سرمربی تشخیص دهد که یک تورنمنت سنگین است، می تواند دو یا سه بازیکن بزرگسال که در تیم ملی اصلی حضور ندارند، دعوت کند.

وی همچنین در خصوص انتخاب مصطفی عمادی به عنوان سرمربی تیم امید و اینکه چرا از بین گزینه های مطرح شده این مربی انتخاب شد؟ گفت: نام هایی که برای سرمربیگری در تیم فوتسال امید مطرح شده بود، گمانه زنی بوده و هیچ موقع اسمی را اعلام نکرده بودیم. انتخاب عمادی بعد از بررسی های کمیته فنی و شاخصه هایی بوده است که از قبل تعریف شده بود.

رئیس کمیته فوتسال در پاسخ به این سوال که آیا حضور «خسوس کاندلاس» در تیم ملی بزرگسالان به عنوان مدیرفنی قطعی است؟ گفت: چند روز است که از طریق واتس اپ با خسوس در تماس هستم. آخرین بار هم دو شب پیش با ایشان صحبت کردم. خسوس خیلی دوست دارد در تیم ملی ایران باشد و اصلاً درباره اینکه قرار است قراردادش به چه میزان باشد صحبتی نکرده است.

پرهیزکار ادامه داد: منتظر حل مشکل پروازها هستیم تا این مربی اسپانیایی به ایران بیاید. نمی شود تلفنی مذاکره کرد و پرسید که قرار است چه مبلغی را پیشنهاد بدهد. خسوس باید به ایران بیاید و حضوری جلساتی داشته باشیم. هدف ما اضافه کردن خسوس به کادر فنی تیم ملی است و معتقدیم حضور وی به نفع فوتسال ایران است.

«آیا این ادعا صحت دارد که گفته می شود خسوس کاندلاس از طریق کمیته فنی به سرمربی تیم ملی تحمیل شده است؟» رئیس کمیته فوتسال در پایان در پاسخ به این سوال گفت: چنین چیزی صحت ندارد. درخواست برای حضور خسوس در تیم ملی ایران، پیشنهاد مکتوب آقای ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی بوده است که صورتجلسه شد. ناظم الشریعه اصرار داشت خسوس کاندلاس و محمدرضا حیدریان به کادر فنی تیم ملی اضافه شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.