کد خبر : 156558
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تیر 1399 - 14:21
-

افراز: بدون مجوز وزارت نفت ، نمی‌توانیم کارمان را شروع کنیم/می‌توانستند پلی آف فوتسال بانوان را پیش از شروع فصل جدید برگزار کنند

افراز: بدون مجوز وزارت نفت ، نمی‌توانیم کارمان را شروع کنیم/می‌توانستند پلی آف فوتسال بانوان را پیش از شروع فصل جدید برگزار کنند

کاپیتان تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اهواز اظهار داشت: باشگاه حفاری زیر نظر وزارت نفت است و تا زمانی که این وزارتخانه به ما مجوز ندهد، نمی‌توانیم کارمان را شروع کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سارا افرازی کاپیتان تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اهواز اظهار داشت: ما هنوز از بازیکنانمان تست کرونا نگرفته و برای شرکت در مرحله پلی آف تمرین نداشته ایم، زیرا باشگاه حفاری زیر نظر وزارت نفت است و تا زمانی که این وزارتخانه به ما مجوز ندهد، نمی‌توانیم کارمان را شروع کنیم. با توجه به شرایط شهر اهواز از نظر شیوع ویروس کرونا، مجموعه‌های ورزشی تعطیل هستند و تیم ما نمی‌تواند فعالیتش را آغاز کند.

او تصریح کرد: طبق جلسه‌ای که در سازمان لیگ فوتسال برای برگزاری ادامه مسابقات پلی آف بانوان برگزار شد، قرار بود زمانی که وضعیت شهر‌ها سفید شد، تیم‌ها تمریناتشان را آغاز کنند، اما هنوز شهر‌های مشهد، کرمان و اهواز شرایط خوبی ندارند.

افرازی افزود: می‌توانستند پلی آف فوتسال بانوان را پیش از شروع فصل جدید برگزار کنند، درحال حاضر بازیکنان مدتی است که از مسابقات دور بوده اند و قرار گرفتن در شرایط پرفشار باعث آسیب دیدگی آن‌ها می‌شود. برگزاری لیگ طبعات زیادی برای سلامت بازیکنان و تیم‌ها دارد و امیدوارم مسئولان از این کارشان پشیمان نشوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.