کد خبر : 156548
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تیر 1399 - 13:53
-

داستان متفاوت حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر فوتسال

داستان متفاوت حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر فوتسال

باوجود اینکه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال کلیات حضور استقلال و پرسپولیس را در لیگ برتر فوتبال تصویب کرده است اما هنوز باشگاه پرسپولیس درخواست کتبی برای تیمداری ارائه نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با بالاگرفتن بحث واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و خصوصی سازی این دو باشگاه، زمزمه های تیمداری آنها در رشته های غیر فوتبال هم شدت گرفت. باوجود اینکه هر دو باشگاه بدهی های سنگین و زیادی دارند اما گفته می شود به خاطر بالا رفتن ارزش سهام خود، تیمداری در سایر رشته ها لازم است.

فوتسال اولین رشته ای بود که پیرامون تیمداری – غیر از فوتبال – برای استقلال و پرسپولیس مطرح شد. هر دو باشگاه در گذشته صاحب تیم هایی در فوتسال بودند که به خاطر مشکلات مالی و مسائلی نظیر بحث تبانی قید تیمداری را زدند.

بعد از رایزنی های فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش با دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، سازمان لیگ فوتسال هم پیش بینی های لازم را برای تیمداری دو باشگاه در فوتسال انجام داده است ولی داستان سرخابی ها در این زمینه کمی با هم متفاوت است.

استقلال با مدیرعاملی احمد سعادتمند از مدت ها پیش درخواست کتبی خود را برای حضور این باشگاه در لیگ برتر فوتسال ارائه کرد و حتی مذاکراتی برای در اختیار گرفتن امتیاز تیم ستارگان ورامین انجام داد؛ هرچند که هنوز چیزی به صورت رسمی تایید و قطعی نشده است.

با این حال تیمداری پرسپولیس در فوتسال در حد همان خبر باقی ماند و مسئولان این باشگاه که با چالش های متعدد مالی دست و پنجه نرم می کنند، فعلا قدمی به سمت فوتسال بر نداشته اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.