کد خبر : 156540
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تیر 1399 - 13:38
-

واکنش سازمان لیگ فوتسال به جعل کارت ملی پوش مس سونگون

واکنش سازمان لیگ فوتسال به جعل کارت ملی پوش مس سونگون

سرپرست سازمان لیگ فوتسال می‌گوید گزارشات لازم را در خصوص جعل کارت ملی پوش فوتسال مس سونگون به کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال ارائه داده است و ارکان قضایی تصمیم لازم را اتخاذ می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد حاجی‌زاده بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با طرح شکایت علیه این باشگاه مدعی شده که از عکس او برای صدور کارت محمد شجری بازیکن تیم ملی فوتسال استفاده شده و به این ترتیب، این کارت جعلی است.

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در این خصوص گفت: کمیته حقوقی و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال نظر کارشناسی ما را در این زمینه خواستند و ما هم هرچه می دانستیم به آنها اعلام کردیم.

جابری افزود: این اتفاق برای سال ۱۳۹۷ بوده است نه الان. در مدت زمان حضورم در سازمان لیگ فوتسال سعی کردم شفاف کار کنم و فکر می کنم عملکرد ۱۵ ماهه بنده هم گویای این موضوع است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است قهرمانی های تیم مس به خاطر جعل این کارت پس گرفته شود؟ تاکید کرد: این اتفاق مربوط به سنوات گذشته است و همانطور که گفتم برای امسال نیست. با این حال بررسی آن و صدور رای بر عهده ارکان قضایی فدراسیون فوتبال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.