کد خبر : 156538
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تیر 1399 - 13:34
-

کریمی: تعویق بازی‌های آسیایی فرصت خوبی برای فوتسال بانوان بود

کریمی: تعویق بازی‌های آسیایی فرصت خوبی برای فوتسال بانوان بود

ملی پوش فوتسال بانوان گفت: تعویق بازی‌های آسیایی ۲۰۲۰ به نفع فوتسال بانوان شد تا برنامه‌ای بلند مدت برای ما درنظر گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته کریمی ملی پوش فوتسال اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا اتفاقی بود که باعث تعطیلی کل دنیا شد، سالن‌های ورزشی بسته شده اند و ما تمریناتمان را در خانه دنبال می‌کنیم، تمرین در منزل فقط برای حفظ آمادگی بدن است نه بالا بردن میزان آمادگی یک بازیکن حرفه ای. ۲ ساعت تمرین در خانه با تمرین در سالن بدنسازی و سالن فوتسال متفاوت است.

او تصریح کرد: اگر ویروس کرونا هم شیوع پیدا نمی‌کرد و بازی‌های آسیایی به تعویق نمی‌افتاد، من و بازیکنان آسیب دیده‌ تیم ملی باز هم می‌توانستیم خودمان را به جام ملت‌های آسیای ۲۰۲۰ برسانیم، اما مسئله اینجا است که برنامه‌ای برای این رقابت‌ها نداشتیم. بعد از اینکه شهرزاد مظفر به کشور کویت رفت، تیم ملی ما در حدود یک تا ۲ سال سرمربی نداشت و زمانی که شهناز یاری آمد، تنها چند ماه از حضور او در تیم ملی گذشته بود و این اتفاق به نفع کشور ایران شد تا برنامه‌ای بلند مدت برای این بازی‌ها داشته باشیم.

کریمی افزود: تیم ملی نباید پس از قهرمانی در مسابقات آسیایی پیشین، نزدیک به ۲ سال استراحت می‌کرد، بلکه باید پس از یک استراحت کوتاه، دوباره کارمان را شروع می‌کردیم. برای رسیدن به هدف قهرمانی در سال ۲۰۲۰، اما شرایط به گونه‌ای متفاوت رقم خورد.

ملی پوش تیم فوتسال در ادامه گفت: ما پتانسیل‌ها و استعداد‌های خوبی در کشورمان داریم که هر کدام از آن‌ها می‌توانند، بهترین‌های جهان شوند، اگر برنامه ریزی و حمایت همزمان از آن‌ها صورت پذیرد. من در پایان از مردم عزیز ایران این خواهش را دارم که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند تا نشاط و زندگی همچنان ادامه داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.